Opinie użytkownika (2)

Od lat jestem...
Od lat jestem klientem mBanku, mam internetowe konto, kartę płatniczą oraz kredyt odnawialny. Jestem bardzo zadowolona z internetowego systemu obsługi, ogromną większość działań mogę wykonać nie wychodząc z domu, co jest wygodne i, co ważne, tanie. Niedawno zmieniałam nazwisko i musiałam nowe dane podać w banku. Większość zmian dało się przeprowadzić w systemie internetowym oraz za pośrednictwem mLinii (na której, notabene zawsze spotykam się z pełnym profesjonalizmem i ogromną uprzejmością), ale samą zmianę nazwiska musiałam przeprowadzić osobiście. Zrobiłam to w mPunkcie w domu towarowym Wzgórze w Gdyni. Pracownica punktu obsłużyła mnie szybko, skutecznie i z miłym uśmiechem, była schludnie ubrana w kostium, miała zadbane włosy i ręce, wiedziała co ma zrobić i zrobiła to szybko. Nie mam absolutnie nic do zarzucenia obsłudze w tym mPunkcie. Jedyne, co sugerowałabym poprawić, to wygoda pracowników. Siedzą oni na niewygodnych, wysokich stołkach, a malutkim stoisku na środku galerii handlowej. Z punktu widzenia klienta lepsze byłoby stoisko większe, gdzie wygodnie można usiąść (klienta tez sadza się na barowym stołku), ponieważ zdarza się, że niektóre bankowe sprawy załatwia się dość długo. Poza wygodą - żadnych negatywnych uwag.

Monika_1342

24.07.2010

mFinanse

Placówka

Gdynia, CH Real Wzgórze ul. Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (23)
19.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam, w imieniu mBanku, uprzejmie dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi przez naszych Pracowników mLinii oraz standardów obsługi i wizerunku Pracownika dokonującego aktualizacji Pani danych osobowych w C.H. Wzgórze w Gdyni. Pani opinia jest dla nas bardzo cenna i stanowi motywującą informację zwrotną. Bardzo za nią dziękujemy. W myśl zasady "maksimum korzyści i wygody w finansach osobistych" każdego dnia czynimy starania, aby nasi Klienci byli zadowoleni z korzystania z usług naszego Banku. Informacja o mało wygodnych fotelach naszych Klientów oraz o fotelach naszych Pracowników, jest przez nas skrupulatnie odnotowywana. Jesteśmy przekonani, że wygodniejsze fotele mogłyby przyczynić się do podniesienia komfortu podczas rozmowy z naszym Doradcą, zapewne zwiększyłyby również komfort pracy naszych Pracowników, jednak nie jest to zmiana ( zakup), której możemy dokonać już dziś. Zdajemy sobie sprawę, że mKioski w Centrach Handlowych nie zapewnią naszym Klientom tak wysokiego komfortu obsługi jak nasze Centra Finansowe, dlatego w razie potrzeby serdecznie zapraszamy do wygodniejszych placówek. Uprzejmie zachęcam do dzielenia się z nami spostrzeżeniami na temat naszej obsługi i oferty, analizujemy każdy przypadek i wyciągamy wnioski na przyszłość. W imieniu mBanku i Pracownika, który dokonywał zmiany Pani danych osobowych, serdecznie dziękujemy za miłe słowa. Pozostajemy do Pani dyspozycji. . W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do punktów naziemnych lub do kontaktu z naszą mLinią pod numerami telefonów 0 801 300 800 lub 42 6 300 800 Pozdrawiam serdecznie, Katarzyna Krysiak
Miałam do załatwienia...
Miałam do załatwienia skomplikowaną sprawę, którą miesiąc wcześniej, w tym samym punkcie pracownica uznała za niemożliwą do załatwienia przez nią na miejscu i odesłała mnie do telefonicznego BOK. Nie udało mi się tą drogą nic osiągnąć, pomyślałam zatem, że spróbuję ponownie. Tym razem stanowisko finansowe REAL Finanse obsługiwała inna osoba, która bez problemu zrobiła wszystko co się dało, aby moją sprawę załatwić pozytywnie. Sprawnie i szybko znalazła potrzebne informacje w systemie, wydrukowała potrzebne dokumenty, wyjaśniła co powinnam zrobić, udzieliła dodatkowej porady, dzięki której zamknęłam kłopotliwy problem ostatecznie. Zachowanie i wygląd osoby obsługującej było bez zarzutu, widać było jej zorganizowanie i kompetencje. Nie wszystko dało się zrobić przy jednym stanowisku, finansowych działąń musiałam dokonac w kasie, ale nie było to bardzo uciążliwe, tym bardziej, że po powrocie zostałam do końca obsłużona, bez konieczności ponownego czekania w kolejce. Bardzo dużo zależy od konkretnego pracownika, niezależnie od szkoleń i wytycznych pracodawcy. Jeśli na odpowiednim stanowsku pracuje człowiek, który poza profesjonalizmem wykazuje zwyczajną ludzka życzliwość i któremu zwyczajnie chce się wysłuchać klienta i poszukać dostępnych rozwiązań dla konkretnej, nie zawsze przecież standardowej, sytuacji, wtedy cała firma zyskuje. Dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jakości obsługi w pojedynczych punktach/oddziałach.

Monika_1342

24.07.2010

Sygma Bank

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (36)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi