Opinia użytkownika: Monika_1342
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Miałam do załatwienia skomplikowaną sprawę, którą miesiąc wcześniej, w tym samym punkcie pracownica uznała za niemożliwą do załatwienia przez nią na miejscu i odesłała mnie do telefonicznego BOK. Nie udało mi się tą drogą nic osiągnąć, pomyślałam zatem, że spróbuję ponownie. Tym razem stanowisko finansowe REAL Finanse obsługiwała inna osoba, która bez problemu zrobiła wszystko co się dało, aby moją sprawę załatwić pozytywnie. Sprawnie i szybko znalazła potrzebne informacje w systemie, wydrukowała potrzebne dokumenty, wyjaśniła co powinnam zrobić, udzieliła dodatkowej porady, dzięki której zamknęłam kłopotliwy problem ostatecznie. Zachowanie i wygląd osoby obsługującej było bez zarzutu, widać było jej zorganizowanie i kompetencje. Nie wszystko dało się zrobić przy jednym stanowisku, finansowych działąń musiałam dokonac w kasie, ale nie było to bardzo uciążliwe, tym bardziej, że po powrocie zostałam do końca obsłużona, bez konieczności ponownego czekania w kolejce. Bardzo dużo zależy od konkretnego pracownika, niezależnie od szkoleń i wytycznych pracodawcy. Jeśli na odpowiednim stanowsku pracuje człowiek, który poza profesjonalizmem wykazuje zwyczajną ludzka życzliwość i któremu zwyczajnie chce się wysłuchać klienta i poszukać dostępnych rozwiązań dla konkretnej, nie zawsze przecież standardowej, sytuacji, wtedy cała firma zyskuje. Dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jakości obsługi w pojedynczych punktach/oddziałach.