Opinia użytkownika: Monika_1342
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Od lat jestem klientem mBanku, mam internetowe konto, kartę płatniczą oraz kredyt odnawialny. Jestem bardzo zadowolona z internetowego systemu obsługi, ogromną większość działań mogę wykonać nie wychodząc z domu, co jest wygodne i, co ważne, tanie. Niedawno zmieniałam nazwisko i musiałam nowe dane podać w banku. Większość zmian dało się przeprowadzić w systemie internetowym oraz za pośrednictwem mLinii (na której, notabene zawsze spotykam się z pełnym profesjonalizmem i ogromną uprzejmością), ale samą zmianę nazwiska musiałam przeprowadzić osobiście. Zrobiłam to w mPunkcie w domu towarowym Wzgórze w Gdyni. Pracownica punktu obsłużyła mnie szybko, skutecznie i z miłym uśmiechem, była schludnie ubrana w kostium, miała zadbane włosy i ręce, wiedziała co ma zrobić i zrobiła to szybko. Nie mam absolutnie nic do zarzucenia obsłudze w tym mPunkcie. Jedyne, co sugerowałabym poprawić, to wygoda pracowników. Siedzą oni na niewygodnych, wysokich stołkach, a malutkim stoisku na środku galerii handlowej. Z punktu widzenia klienta lepsze byłoby stoisko większe, gdzie wygodnie można usiąść (klienta tez sadza się na barowym stołku), ponieważ zdarza się, że niektóre bankowe sprawy załatwia się dość długo. Poza wygodą - żadnych negatywnych uwag.