Kasjer w sklepie biedronka przywitał się ze mną werbalnie, lecz nie zaproponował do zakupów reklamówki, musiałam sama o nią poprosić po czym odczułam nie zadowolenie bo stało się to już po wydaniu reszty. Cena cukru była widoczna lecz była złą ceną, kierownik sklepu tłumaczył się że jeszcze nie zdążyli zmienić cen. To można podciągnąć jako zaniedbanie swoich obowiązków służbowych. Ponadto nic mnie nie uraziło podczas wizyty w tym markecie.
Wizyta w Zus w zdw okazała się szybka i sprawna, ponieważ urząd ten jest całkowicie zautomatyzowany i przez to sprawny. Pan na portierni poinformował mnie o co robić. Pani w okienku była bardzo cierpliwa, tłumacząc dla mnie ważną sprawę. Oprócz miłej obsługi zaobserwowałam czysttość i schludność tego urzędu. Stoły i krzesła w poczekalni - równo poukładane.
Hiepermarket Kaufland w Zd.Woli charakteryzuje się przede wszystkim szybkością obsługi klienta przy kasie. Taka sytuacja przyciąga mnie do odbywania zakupów w tej sieci. Oprócz tej zalety sklep jest duży przestronny i dobrze zagospodarowany. Produkty dobrze są posegregowane na półkach a ich cena wyszczególniona. Czystość w sklepie - dobra, czasem artykuły żywnościowe są nieuporządkowane. Jakość obsługi klienta, moim zdaniem jest b. dobra.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.