w punkice obsługi klienta bardzo duża kolejka z którą personel sobie nie radzi. Mało miejsc siedzących - prawie w ogóle, gorąco i duszno. Obsługa posiada wiedzę na temat oferty, ale nie umie zachęcić klienta do oferty np. "wybór kanałów telewizyjnych należy do Pani decyzji, nie wiem co Pani doradzić". Przedstawiciel, który przyszedł instalować usługę UPC mówi z irytacją "Będę się musiał tu napracować, jak to możliwe, że Pani jeszcze nie ma telewizji kablowej", następnie "Dokumenty powinny być już wypełnione, ma Pani dokumenty?", na co odpowiadam, że żadnych druków mi nie przekazano. Pan do mnie " Wszystko na mojej głowie, na szczęście mam jeden druk, ehh muszę z Panią go wypełnić" Poza tym Pan umawiał się na godz między 18:00-20:00, a od południa wydzwaniał kilka razy kiedy będę mogła być wcześniej w domu, bo on ma jakieś plany na wieczór. Wystrój punktu standardowy, niezbyt zachęcający i informujący klienta o ofertach UPC.
restauracja połączona z hotelem, dużo miejsc parkingowych, nie ma problemów z wolnym stolikiem. Po wejściu do restauracji wita nas kelner i prowadzi do stolika, generalnie miła obsługa za wyjątkiem jednego kelnera, który wytyka błędy klientom (w niemiły sposób poprawił błędnie wymówioną nazwę dania przez klienta)Wystrój restauracji bardzo elegancki, w tle muzyka klasyczna. Ceny przystępne, jedzenie bardzo dobre. W menu podane są wielkości porcji. Okres oczekiwania na posiłek niezbyt długi.
miałam kolizję, zgłosiłam wniosek o odszkodowanie z OC i AC, część formalności załatwiłam telefonicznie, do punktu poszłam tylko złożyć podpisy. Bardzo miła obsługa, pieniądze przyszły w ciągu tygodnia. Jestem bardzo zadowolona, obsługa bardzo kompetentna i miła. W placówce nie czeka się w kolejce, formalności są bardzo szybko załatwiane, minusem są godziny otwarcia placówki (jest otwarta do 17stej)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.