Opinia użytkownika: Monika_1038
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: w punkice obsługi klienta bardzo duża kolejka z którą personel sobie nie radzi. Mało miejsc siedzących - prawie w ogóle, gorąco i duszno. Obsługa posiada wiedzę na temat oferty, ale nie umie zachęcić klienta do oferty np. "wybór kanałów telewizyjnych należy do Pani decyzji, nie wiem co Pani doradzić". Przedstawiciel, który przyszedł instalować usługę UPC mówi z irytacją "Będę się musiał tu napracować, jak to możliwe, że Pani jeszcze nie ma telewizji kablowej", następnie "Dokumenty powinny być już wypełnione, ma Pani dokumenty?", na co odpowiadam, że żadnych druków mi nie przekazano. Pan do mnie " Wszystko na mojej głowie, na szczęście mam jeden druk, ehh muszę z Panią go wypełnić" Poza tym Pan umawiał się na godz między 18:00-20:00, a od południa wydzwaniał kilka razy kiedy będę mogła być wcześniej w domu, bo on ma jakieś plany na wieczór. Wystrój punktu standardowy, niezbyt zachęcający i informujący klienta o ofertach UPC.