Zacznę od pozytywów. Biedronka ma bardzo ciekawe akcje tematyczne, na których można kupić wiele ciekawych produktów. Ceny również bywają atrakcyjne, szczególnie produktów promocyjnych.. Jest też spory asortyment towarów do wyboru. Teraz negatywy. Bardzo irytujące jest ciągłe przestawianie asortymentu w różne miejsca. Problemem jest też duży miszmasz w koszach oraz na półkach, ponieważ trudno jest odnaleźć szukanego towaru, szczególnie tych promocyjnych. Obsługa sklepu umieszcza również informacje o promocjach jednodniowych zbyt wcześnie, bo często przy kasie okazuje się że promocja jest od dnia następnego. Dużym utrudnieniem jest również ciasnota w sklepach, ponieważ często w alejkach znajdują się palety z towarem. Na kasach samoobsługowych brakuje często obsługi, co wydłuża czas oczekiwania, np. w przypadku zakupu alkoholu, nie ma kto zatwierdzić zakupu.
Sklep Kaufland w Skarżysku -Kamiennej ma duży asortyment towarów, jednak czasami brakuje towarów, których nie można kupić w mniejszych sklepach np. filety anchois. Obsługa bywa nie zorientowana, czy dany towar jest w sklepie, albo gdzie może się on znajdować. Problemem jest też dział obsługi klienta, gdzie często nie ma obsługi i trzeba długo czekać, aby ktoś się pojawił. Na pozytyw oceniam czystość na terenie sklepu i układ poszczególnych działów, gdzie dość łatwo znaleźć poszukiwany asortyment.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.