Skorzystałam ostatnio z funkcji wideorozmowy w Santander Banku i całość przebiegła dość sprawnie. Konsultant szybko sprawdził szczegóły mojego konta i pomógł mi zrozumieć, dlaczego pobrano mi pieniądze bez mojej wiedzy. Mimo to obsługa mogłaby być bardziej zaangażowan, pracownik nie był zbyt uśmiechnięty ani otwarty, a ja musiałam sama zadawać więcej pytań, żeby dotrzeć do sedna problemu. Na końcu rozmowy nie zapytano mnie o opinię czy zadowolenie z obsługi, co mogłoby pomóc w poprawie jakości usług.
Często robię zakupy w Żabce przy moim osiedlu i jestem ogólnie zadowolona z obsługi. Personel zazwyczaj jest uprzejmy i pomocny, choć zdarza się, że nikogo nie ma przy kasie i trzeba chwilę poczekać, aż ktoś zauważy klienta. Czasem też nie pytają, czy mam aplikację, ani nie informują o aktualnych promocjach, co byłoby mile widziane. Sklep jest dobrze zaopatrzony, a układ produktów przejrzysty. Doceniam też możliwość odebrania paczki i zrobienia zakupów w jednym miejscu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.