Placówkę banku Millenium na ul. Głogowskiej oceniam bardzo dobrze. Klient bądź potencjalny klient zaraz po wejściu zostaje od razu zauważony przez Doradcę. Ostatnio odwiedziłam tę placówkę i już od wejścia zostałam przywitana przez Doradcę, zostałam zapytana czy się czegoś napiję i zostałam zaproszona do osobnego pomieszczenia na rozmowę z Doradcą. Doradca bardzo kompetentny, rzeczowy, miły, uśmiechnięty. Dokładnie wyjaśnił mi wszystkie rozwiązania odnośnie produktu z którym przyszłam do banku. Zachęcał do skorzystania z produktu ale w sposób bardzo przyjazny, nienachalny. Czułam się bardzo komfortowo, zaopiekowana przez Doradcę, Doradca całą swoją uwagę poświęcił mojej osobie. Placówka sama w sobie bardzo zadbana, czysta. Panuje w niej miła, kameralna atmosfera. Polecam do odwiedzenia.
Jakość obsługi oceniam na niskim poziomie. Zawsze jak się wejdzie do sklepu są okropnie długie kolejki, przeważnie jest otwarta jedna kasa. Mimo tego, że czasami kolejka uzbiera się na pół sklepu nikt do drugiej kasy nie podejdzie. Nie podoba mi się, że po całym sklepie są porozstawiane palety z towarem i cały czas człowiek się o nie potyka. Asortyment ubogi - często brakuje mrożonek. W lodówkach nagminnie pojawiają się puste opakowania po jakimś towarze np. masło, parówki, serki itp. Sklep znajduje się w dobrym punkcie i jest często odwiedzany przez osoby zamieszkujące w pobliżu dlatego też powinni się bardziej postarać i ogólnie poprawić wygląd sklepu. Nie mam zastrzeżeń co do piekarni czy też sklepu mięsnego znajdującego się w tym samym punkcie ale sam punkt sklepu Netto bardzo mi nie odpowiada ze względu na wrażenie jakie pozostawia a wrażenie jest takie, że jest tam po prostu brudno.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.