Opinia użytkownika: Monia_42
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Jakość obsługi oceniam na niskim poziomie. Zawsze jak się wejdzie do sklepu są okropnie długie kolejki, przeważnie jest otwarta jedna kasa. Mimo tego, że czasami kolejka uzbiera się na pół sklepu nikt do drugiej kasy nie podejdzie. Nie podoba mi się, że po całym sklepie są porozstawiane palety z towarem i cały czas człowiek się o nie potyka. Asortyment ubogi - często brakuje mrożonek. W lodówkach nagminnie pojawiają się puste opakowania po jakimś towarze np. masło, parówki, serki itp. Sklep znajduje się w dobrym punkcie i jest często odwiedzany przez osoby zamieszkujące w pobliżu dlatego też powinni się bardziej postarać i ogólnie poprawić wygląd sklepu. Nie mam zastrzeżeń co do piekarni czy też sklepu mięsnego znajdującego się w tym samym punkcie ale sam punkt sklepu Netto bardzo mi nie odpowiada ze względu na wrażenie jakie pozostawia a wrażenie jest takie, że jest tam po prostu brudno.