Super. Pracownicy szybko rozwiewają wszelkie wątpliwości klienta aczkolwiek brak dogodnych rozwiązań dla klienta spowodowanych brakiem odpowiedniego produktu, który został mi zaproponowany w innym banku. W sytuacji kiedy okazuje się ze nie ma odpowiedniego rozwiązania dla klienta pracownik przestaje byc zainteresowany klientem. Brak jakichkolwiek rozwiązań alternatywnych Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Pracownicy szybko znajdują dogodne rozwiązania dla klienta. Obsługa kompetentna i miła. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Pracownica punktu obsługi średnio zainteresowana klientem. Brak podstawowych zapytań o potrzeby i oczekiwania klienta. Oferta jak najbardziej atrakcyjna. Natomiast źle przedstawiona. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Pracownik mimo krótkiego stażu i małego doświadczenia w branży szybko uporał się problemem dotyczącym doboru odpowiedniego rozwiązania. W trakcie dokonywania transakcji kontakt z doradca praktycznie w każdej chwili. Wynegocjowali najniższą cenę na rynku oraz zorganizowali wszystkie formalności. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Czas oczekiwania na zainteresowanie ze strony pracownika dzialu art. budowlane wynosila okolo 15-20 min. Pracownik nie odpowiednio przeszkolony. Miły lecz rozmowa i porady pracownika bez wiekszego zaangazowania.Pracownicy udzielają sobie wskazówek i porad w sposób nieznośny- wykrzykując,czesto uzywajac niecenzuralnego słownictwa
Pracownicy z imiennymi plakietkami. Podczas oglądania towaru jedna z pracownic zapytała w czym może pomóc i zaoferowała kilka porad odnośnie sprzętu.Oferta dość interesująca jednakże nie należąca do najtańszych rozwiązań.każde moje pytanie doczekało się jasnej i klarownej odpowiedzi.Jesli chodzi o system ratalny nie wszyscy pracownicy zostali przeszkolenie.możliwe ze względu na młody wiek personelu.lokal czysty i schludny.Trochę ciasno.
Po wejściu do budynku zostałam odsyłana od pokoju do pokoju.Zanim dotarłam do odpowiedniej osoby minęło 7 minut(na jednym piętrze).Pan obsługujący moją osobę był bardzo miły, odpowiednio przeszkolony i kompetentny. Jednakże przy "okienku"(tutaj box) nie znajdowała się żadna osoba a pracownicy spoglądając jeden na drugiego próbowali wymigiwać się od obsłużenia mnie.Rozmowa i porady jakich udzielił mi pracownik-bez zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.