Była gigantyczna kolejka, którą obsługiwał jeden kasjer. Jak weszłam zapłacić za paliwo, przede mną w kolejce stało 8 osób. Może ktoś się rozchorował, czy coś, ale chyba powinno być jakieś zastępstwo. Zbyt długie czekanie, choć oczywiście obsługa nienaganna, bardzo miła.
Bardzo szybka i miła obsługa. Pan z personelu wyszedł nalać mi gaz, chociaż już nalewa się samemu. Porozmawiał ze mną chwilę. Obsługa przy kasie również bez zarzutu.
Szybkie zakupy, miła obsługa. Wada - kupiłam sześciopak 2-litrowej pepsi i przy kasie usłyszałam, że kasjerka nie ma kodu i nie może mi go sprzedać. Nie miała odpowiedniego kodu, pytała inną kasjerkę, dzwoniła gdzieś, później powiedziała, że jeszcze spróbuje wbić kod z opakowania. Na szczęście okazało się, że cena była prawidłowa.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego sklepu.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformować, iż Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu w Pabianicach.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Robię zakupy często...
Robię zakupy często i niestety często jest rozczarowanie. Dzisiaj kupiłam papierosy, na paczce była stara cena 11,60 zł, a zapłaciłam nową cenę 12,70 zł. Porażka. Chyba sprzedawca nie może zmieniać sobie cen papierosów według własnego widzimiesię. Pierwszy dzień obowiązywania nowej gazetki i sklep wygląda jak po przejściu tornada - może zbyt mała liczba pracowników, którzy sobie nie radzą z bałaganem.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Pabianicach.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformować, iż Pani uwagi dotyczące ceny papierosów i bałaganu w sklepie przekazaliśmy do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Obsługa super miła....
Obsługa super miła. Minus oczywiście ceny, niewielki asortyment, ale jak na sklep, który jest długo otwarty i zawsze trzeba się liczyć z wyższymi cenami, zakupy w tym sklepie są bardzo przyjemne.
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Pabianicach. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Moja ulubiona stacja w Pabianicach. Zawsze pracownicy są pomocni, uśmiechnięci, sympatyczni. Pomagają w nalewaniu gazu mimo stanowiska samoobsługowego. Wygląd stacji ok.
Byliśmy z mężem jedynymi klientami. Na obsługę czekaliśmy sporo, na pizzę na szczęście krótko. Później już było fatalnie. Obsługa - kilka pań i jeden pan, zachowywali się okropnie, śmiali się w niebogłosy, nie dało się tego wytrzymać. Zachowanie jak z pikniku przy piwie, a nie w pracy. Jedna z pań musiała "iść zajarać", a przez telefon mówiła klientowi, że będzie musiał czekać godzinę, bo taki mają ruch (zero klientów w środku - prócz nas już obsłużonych, na kolejkę klientów telefonicznych też zachowanie "przeszczęśliwej" obsługi nie wskazywało). Nie wytrzymaliśmy zbyt długo, mąż poszedł kupić pudełko, czekać jakieś 5 minut, żeby je dostać. Jedyny plus to wygląd miejsca. Nawet sosy były niedobre, pizza taka jakaś średnia. Może na jej smak miał wpływ ten zły klimat miejsca.
Bardzo miła obsługa. Lubię robić zakupy w Piotrze i Pawle, bo ceny są dobrze opisane, zawsze można porównać przeliczenie na kilogramy czy litry. Przemiłe panie kasjerki. Pomocny personel.
Poszłam do Play, bo miałam problem z zainstalowaniem aplikacji z przesłanej z banku. Pan, który mnie obsługiwał był mało pomocny. Sprawiał wrażenie jak bym zawracała mu głowę. Niby coś próbował mi pomóc, ale nie uzyskałam tego, co potrzebowałam. Dopiero jak spytałam o dobranie oferty na abonament (na razie mam na kartę) od razu zmienił swoje nastawienie i stał się milszy.
Bardzo niemiła obsługa. Pani w informacji nie tylko nie mówi pierwsza dzień dobry, co nawet nie odpowiada na dzień dobry. Później obsługuje klienta, który przyszedł później ode mnie. Trzy dni temu kupiłam spodnie, nie odpięto mi zabezpieczenia. Dzisiaj byłam wyjaśnić sytuację, żeby mi zdjęto zabezpieczenie, to na początku byłam potraktowana raczej jako złodziej niż źle obsłużony klient. Koniec końców odpięto zabezpieczenie po zbadaniu paragonu i nawet o dziwo przeproszono. A co, gdybym nie zachowała paragonu?
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Pabianicach. Bardzo przepraszamy za zachowanie naszego pracownika w punkcie informacji, w związku z czym prosimy o kontakt na adres e-mail service@kaufland.pl
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.