Wnętrze jest wyjątkowo przestronne oraz stylowe. Sklep może się pochwalić uprzejmym personelem. Panie nie chodzą w krok krok za klientem, męcząc ciągłym pytaniem "Pomóc w czymś", tylko dyskretnie obserwują i rozpoznają, czy należy w czymś pomóc: np. jeżeli widzą, że klient pragnie powąchać perfum, wskażą gdzie są specjalne do tego paski. Atmosfera lekka i przyjemna.
Po raz 3 składałam tę samą reklamacje, pomimo wymiany oprawe ciągle występował ten sam błąd. Kiedy byłam po raz 3 i pisałam odwołanie do kierownika, gdyż drugiej reklamacji mi nie przyjęto, widziałam litościwe spojrzenia pracowników między sobą, oraz ciche śmiechy. Nie traktowano mnie poważnie (19 lat, ale wyglądam młodziej), a zachowanie personelu było nieprzyjemne i nie komfortowe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.