Obsługa pomocna i miła. Obsługa kasowa bez zastrzeżeń. Po zapytaniu o ofertę w gazetce pracownik działu szybko wskazał miejsce, w którym produkt się znajduje. Jedynym wyjątkiem, była Pani pracująca w piekarni, która nie chciała pokroić chleba, nawet po zwróceniu uwagi, że jedyne krojone bochenki są wczorajsze.
Obsługa znudzona, zainteresowana głównie rozmową ze współpracownikami i "stałymi klientami". Brak pomocy i porad dla reszty ćwiczących, nawet tych, którzy wykonywali ćwiczenia błędnie. Dość brudno.
Obsługa na wysokim poziomie. Po odrzuceniu przez firmę ZARA Polska reklamacji, która nie wynikła z winy konsumenta, została poproszona o rozmowę p. Dyrektor salonu. Po rozmowie i zaznaczeniu, że wada, która wystąpiła w spodniach już wcześniej występowała, i nie było problemu z reklamacją, p. Dyrektor uznała reklamację na korzyść klienta.Obsługa sklepu kompetentna i uczynna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.