Wybrałem się z żoną do salonu Vision Expres w celu kupienia oprawek. Po wejściu do punktu personel odpowiedział na nasze powitanie i.... w zasadzie na tym zakończono naszą obsługę. Kręciliśmy się kilkanaście minut przy oprawkach ale niestety nikt nie zainteresował się nami. Dopiero po podejściu do stanowiska i zadaniu kilku pytań nawiązaliśmy kontakt z panem tam pracującym. Ogólnie odniosłem wrażenie że ludzie pracują tam za karę i zainteresowani są wszystkim oprócz klienta
Poszukiwałem kleju montażowego. Bardzo szybko znalazłem osobę ktora mogła mi pomóc. Pan wskazał mi półkę z klejami oraz zaproponował jego zdaniem najlepszy klej. Ponieważ wiedział że mam do sklejenia niewielki odcinek nie wciskał mi na siłę największej tubki tylko skoncentrował sie na poszukiwaniu mniejszego opakowania. O kilku klejach opowiedział oraz zaproponował dwie marki o których powiedział ze są dobre. Dzięki jego znajomości produktów oraz chęci pomocy nie musiałem tracić czasu na studiowanie informacji na opakowaniach.
Minusem niestety było złe oznakowanie alejek. Kleje były w innej alejce niż wskazywały tablice informacyjne ale to już nie jest wina sprzedawcy
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.