Zamierzałem kupić na prezen dla znajomej markową suszarkę do włosów z jonizacją. Udałem się więc do sklepu Avans w Świdnicy.
Już sam wygląd zewnętrzny sklepu zwraca na siebie uwagę i skutecznie wyróżnia go na tle pozostałych sklepów. Pomarańczowo - niebieskie barwy, liczne plakaty zachęcające do zakupu, informacje o możliwości przedłużenia gwarancji produktów.
Po wejściu do środka również miłe zaskoczenie. Wszystko jest czyste i uporządkowane. Sprzęt podzielono na cztery różne działy, dzięki czemu nie miałem problemu ze znalezieniem działu z suszarkami. Ponadto każdy produkt był starannie opisany i miał informacje o cenie i długości gwarancji.
Szybko znalazłem interesujący mnie dział z szuszarkami. Okazało się, że wybór odpowiedniej suszarki nie będzie łatwy, ponieważ było ich bardzo dużo - począwszy od małych i prostych suszarek, skończywszy na takich, które mają niezliczoną ilość funkcji i gadżetów oraz dosyć wysokie ceny.
Ponieważ jestem mężczyzną i mam małe pojęcie co do suszarek, chiałem poprosić o pomoc sprzedawcę. Po pięciu minutach oczekiwania i w lekkim zdenerwowaniu (mimo małej ilości klientów nikt nie chciał do mnie podejść) postanowilem sam znaleźć sprzedawcę i poprosić go o pomoc. Na całe szczęście nie miałem trudności z odnalezienim , ponieważ każdy z obsługi sklepowej ubrany był w charakterystyczny, pomarańczowy polar z logo firmy.
Okazało się, że sprzedawca z tego działu, którym była zadbana Pani w średnim wieku, poprostu mnie nie zauważył, za co mnie przeprosił. Zadał mi kilka pytań dotyczących tego jaką chcę suszarkę i w jakiej cenie. Ponadto zapytał się, czy osoba która będzie jej używać ma włosy krótkie, dłgie, proste, czy kręcone. Po odpowiedzi na w/w pytania zaproponował mi kilka modeli susaszerk i szczególnie polecił jedną z nich.
Osoba ta miała śrdnią wiedzę na temat suszarek. Nie wiedziała jakie są akcesoria dodatkowe, i jak poszczególne suszarki obsługiwać (co było dla mnie istotne). Ponadto zadawała pytania zamknięte, nie pozwalała mi dokańczać zdań i sprawiała wrażenie, że wie lepiej o tym, co chcę skupić.
Przy ostatecznym wyborze susarki zasugerowałem się ceną i informacjami które były umieszczone pod produktem. Mimo dużej chęci pomocy ze strony sprzedawcy, nie potrafił mi on doradzić.
Po zadecydowaniu, dostałem od sprzedawcy zapakowaną suszarkę, zapłaciłem za nią w kasie i podbiłem gwarancję.
Wszystkie w/w czynniki sprawiły, ze jakości obsługi tego sklepu oceniam na +4.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.