Opinia użytkownika: Michał_185
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Zamierzałem kupić na prezen dla znajomej markową suszarkę do włosów z jonizacją. Udałem się więc do sklepu Avans w Świdnicy. Już sam wygląd zewnętrzny sklepu zwraca na siebie uwagę i skutecznie wyróżnia go na tle pozostałych sklepów. Pomarańczowo - niebieskie barwy, liczne plakaty zachęcające do zakupu, informacje o możliwości przedłużenia gwarancji produktów. Po wejściu do środka również miłe zaskoczenie. Wszystko jest czyste i uporządkowane. Sprzęt podzielono na cztery różne działy, dzięki czemu nie miałem problemu ze znalezieniem działu z suszarkami. Ponadto każdy produkt był starannie opisany i miał informacje o cenie i długości gwarancji. Szybko znalazłem interesujący mnie dział z szuszarkami. Okazało się, że wybór odpowiedniej suszarki nie będzie łatwy, ponieważ było ich bardzo dużo - począwszy od małych i prostych suszarek, skończywszy na takich, które mają niezliczoną ilość funkcji i gadżetów oraz dosyć wysokie ceny. Ponieważ jestem mężczyzną i mam małe pojęcie co do suszarek, chiałem poprosić o pomoc sprzedawcę. Po pięciu minutach oczekiwania i w lekkim zdenerwowaniu (mimo małej ilości klientów nikt nie chciał do mnie podejść) postanowilem sam znaleźć sprzedawcę i poprosić go o pomoc. Na całe szczęście nie miałem trudności z odnalezienim , ponieważ każdy z obsługi sklepowej ubrany był w charakterystyczny, pomarańczowy polar z logo firmy. Okazało się, że sprzedawca z tego działu, którym była zadbana Pani w średnim wieku, poprostu mnie nie zauważył, za co mnie przeprosił. Zadał mi kilka pytań dotyczących tego jaką chcę suszarkę i w jakiej cenie. Ponadto zapytał się, czy osoba która będzie jej używać ma włosy krótkie, dłgie, proste, czy kręcone. Po odpowiedzi na w/w pytania zaproponował mi kilka modeli susaszerk i szczególnie polecił jedną z nich. Osoba ta miała śrdnią wiedzę na temat suszarek. Nie wiedziała jakie są akcesoria dodatkowe, i jak poszczególne suszarki obsługiwać (co było dla mnie istotne). Ponadto zadawała pytania zamknięte, nie pozwalała mi dokańczać zdań i sprawiała wrażenie, że wie lepiej o tym, co chcę skupić. Przy ostatecznym wyborze susarki zasugerowałem się ceną i informacjami które były umieszczone pod produktem. Mimo dużej chęci pomocy ze strony sprzedawcy, nie potrafił mi on doradzić. Po zadecydowaniu, dostałem od sprzedawcy zapakowaną suszarkę, zapłaciłem za nią w kasie i podbiłem gwarancję. Wszystkie w/w czynniki sprawiły, ze jakości obsługi tego sklepu oceniam na +4.