Po wejściu do księgarni zostałem przywitany przez pracownika. Podczas przechadzania się między regałami zostałem dwukrotnie zapytany, czy potrzebuję pomocy w wyborze. Regały czytelnie oznaczone, wiadomo, gdzie szukać jakich pozycji. Atrakcja to kot, przechadzający się po księgarni, oswojony, można głaskać:) Po wybraniu książki zostałem szybko obsłużony przy płaceniu. Obsługa miła, sympatyczne wnętrze.
Autokar z Warszawy do Lublina miał odjechać o 13.45, pasażerowie są proszeni o stawienie się 15 min wcześniej. Autokar przyjechał o 13.58. Nie było wyjaśnień ze strony obsługi. Wpuszczanie na pokład przebiegło sprawnie - jeden pracownik wkładał bagaże do bagażnika wydając kwity bagażowe, drugi po sprawdzeniu numeru rezerwacji wpuszczał do autokaru. Od razu po wpuszczeniu wszystkich odjechaliśmy. Wi-fi działało bez zarzutu, między fotelami odpowiednia ilość miejsca. Lampki doczytania nad fotelami działały, fotele wyposażone w pasy. Przyjechaliśmy nawet przed czasem. Po przyjeździe okazało się, że kwity bagażowe nie były konieczne, bo obsługa nie wydawała bagaży, każdy sam je pobierał z luku bagażowego. W sumie podróż komfortowa, w bardzo dobrej cenie - 19 zł, tylko obsługa powinna się bardziej przyłożyć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.