Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu, zacząłem przeglądać dostępny asortyment. Po dłuższej chwili, zostałem zauważony i powitany przez ekspedientkę. Następnie, odczekawszy chwilę, zapytała czy szukam czegoś konkretnego. Gdy powiedziałem, że potrzebuję koszulę, sprzedawczyni dopytała o moje preferencje, po czym przystąpiła do prezentowania mogących mnie zainteresować modeli. Gdy dokonałem wstępnego wyboru, sprzedawczyni zaprosiła mnie do przymierzalni. Opiniowała i komplementowała mój wygląd. Ostatecznie nie zdecydowałem się na zakup i podziękowałem, sprzedawczyni z szacunkiem odniosła się do mojej rezygnacji, a następnie podziękowała i zaprosiła do ponownej wizyty.

Mateusz_866

24.05.2013

Zara

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Uważam, że jakość...
Uważam, że jakość obsługi w tym oddziale banku jest na najwyższym poziomie. Gdy tylko wszedłem do placówki, od razu zostałem powitany miłym uśmiechem. Następnie, sprzedawczyni zapytała w czym może mi pomóc i zaprosiła mnie do stanowiska. Sprzedawczyni sprawnie i fachowo przedstawiła korzyści wynikające z założenia konta osobistego w Banku Millennium. Podczas prezentacji, nawiązywała kontakt wzrokowy i widać było, że zależy jej na satysfakcji klienta. Gdy zdecydowałem się na otwarcie konta, sprzedawczyni ucieszyła się i pochwaliła moją decyzję, po czym przygotowała niezbędne dokumenty. Po sfinalizowaniu sprzedaży, sprzedawczyni podziękowała i zaprosiła mnie do ponownej wizyty. Na koniec zostałem bardzo grzecznie pożegnany.

Mateusz_866

24.05.2013

Bank Millennium

Placówka

Kraków, Szlak 50

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi