Opinia użytkownika: Mateusz_866
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Uważam, że jakość obsługi w tym oddziale banku jest na najwyższym poziomie. Gdy tylko wszedłem do placówki, od razu zostałem powitany miłym uśmiechem. Następnie, sprzedawczyni zapytała w czym może mi pomóc i zaprosiła mnie do stanowiska. Sprzedawczyni sprawnie i fachowo przedstawiła korzyści wynikające z założenia konta osobistego w Banku Millennium. Podczas prezentacji, nawiązywała kontakt wzrokowy i widać było, że zależy jej na satysfakcji klienta. Gdy zdecydowałem się na otwarcie konta, sprzedawczyni ucieszyła się i pochwaliła moją decyzję, po czym przygotowała niezbędne dokumenty. Po sfinalizowaniu sprzedaży, sprzedawczyni podziękowała i zaprosiła mnie do ponownej wizyty. Na koniec zostałem bardzo grzecznie pożegnany.