Opinie użytkownika (2)

Przy wejściu zostałem...
Przy wejściu zostałem przywitany przez pracownika. W sklepie panował porządek, wszystkie pudełka z butami były na półkach. Z racji godzin przedpołudniowych nie było zbyt wielu klientów. Gdy zatrzymałem się w alejce z butami wizytowymi po krótkiej chwili podeszła do mnie pracownica, która pomogła dobrać mi odpowiedni fason i rozmiar. Byłem jedynym czekającym do kasy przez co obsługa trwała bardzo krótko. Jedyna rzecz in minus, to rodzaj światła, które jest agresywne i szybko męczy oczy.

Mateusz_843

30.03.2013

DEICHMANN

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Opis dotyczy restauracji...
Opis dotyczy restauracji na poziomie -1. Sala jadalna jest stanowczo zbyt ciasna, a stoliki ustawione są zdecydowanie zbyt blisko siebie, przez co klienci spożywający produkty są co chwilę trącani przez przechodzących. Na początku wizyty na stolikach znajdowały się nieuprzątnięte tacki, po zakończeniu mojej wizyty, która trwała 15 minut nie wszystkie zostały sprzątnięte. Pomimo tego, że stanąłem w najkrótszej kolejce musiałem poczekać na obsługę więcej, niż bym sobie tego życzył. Kobieta, która mnie obsługiwała była miła, sympatyczna i była skupiona na mnie i właściwej obsłudze. Zaproponowała skorzystanie z promocji przez co zaoszczędziłem parę złotych. Produkty które zamówiłem spełniły moje oczekiwania. Szkoda, że lokal nie posiada własnej toalety i zmuszony byłem skorzystać z toalety centrum handlowego.

Mateusz_843

30.03.2013

McDonald's

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi