Wchodzac do sklepu odrazu uwagę przykuwaja koszyki/wózki w kolorze czerwonym o nowoczesnym i dotychczas nie spotykanym wyglądzie. Produktna półkach są przefejsowane i wysunięte frontem do klienta. Obsluga pomaga przy wazeniu owoców i warzyw. Zapytany pracownik chętnie pomaga w odnalezieniu artykułu na sklepie. Przy kasach nie ma kolejek..
Podczas wizyty w BOK zauważylem ze klienci czekaja długo w kolejkach do obsługi. Nowi klienci przychodzacy do punktu są dezorjentowani, pytaja się kto jest ostatni. Brak jakiego kolwiek systemu numerowania klientow. Klienci niepełnosprawni nie otrzymują pomocy przy wypełnianiu wniosków, są zmusze robić to sami. Obsługa jest olewcza i opryskliwa wobec klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.