Opinie użytkownika (2)

Wystrój miejsca jest...
Wystrój miejsca jest niebanalny - z bardzo prostych elementów, które łatwo można by uznać za rupiecie, skomponowano bardzo spójnie klimat kawiarni. Przestrzeń jest niewielka i wieczorem trzeba mieć dużo szczęścia, żeby z marszu znaleźć dla siebie wolny stolik. Na szczęście miejsca są tak rozlokowane, żeby mimo gęstego ustawienia klienci mieli jak największe poczucie prywatności. Skutecznym rozwiązaniem okazało się na przykład ustawienie parawanu. Wybór w menu jest dosyć bogaty, a zarówno napoje jak i desery bardzo dobrej jakości. Dziś zamówiłem sernik z lodami i muszę uznać, że smakował zjawiskowo. Na podejście kelnerki do stolika raczej nie ma co liczyć - założenie jest takie, że klient sam podchodzi do lady dokonać zamówienia. Podobnie zresztą oczekiwanie na rachunek przy stoliku okazało się nie mieć sensu. Jednak kiedy już uda się spotkać z kelnerką (co czasem wymaga użycia stojącego na ladzie dzwonka dla wywołania jej z zaplecza, co jest dla mnie lekko frustrujące) to można liczyć na obsługę z uśmiechem. Z pytaniem 'co pani poleca?' kelnerka poradziła sobie bardzo profesjonalnie - zadała kilka pytań mających na celu zdiagnozowanie potrzeb, po czym szeroko przedstawiła wachlarz możliwości spełniających moje oczekiwania. Pomogła później także w dokonaniu ostatecznego wyboru jednocześnie nie narzucając swojego zdania. Realizacja zamówienia również nastąpiła względnie szybko. Trochę irytujący okazał się dla mnie brak wyraźnych oznaczeń toalety - aby ją zlokalizować musiałem obserwować zachowania innych klientów. Reasumując: poza kilkoma niedociągnięciami w sposobie obsługi, które można jednak uznać też za element klimatu tej kawiarni, uważam to miejsce za idealne zarówno na romantyczny wieczór we dwoje, jak i na wspólne spotkanie przy kawie w gronie znajomych.

Mateusz_675

11.07.2012

Wesoła Kawka

Placówka

Kielce, Wesoła 50

Nie zgadzam się (1)
Większość wizyty zajęło...
Większość wizyty zajęło oczekiwanie w bardzo długiej kolejce. Brak jakichkolwiek miejsc siedzących oraz bardzo duża liczba klientów w stosunku do dostępnych okienek sprawił, że klienci stali bardzo niekomfortowo przyciśnięci do siebie nawzajem. Kiedy zbliżała się moja kolej zaczął narastać we mnie niepokój - chciałem założyć konto w tym banku, ale opisy stanowisk sprawiały, że nie wiedziałem gdzie podejść, a ponieważ panuje w tym oddziale system jednej kolejki, to byłem zmuszony iść do stanowiska zwolnionego przez poprzednika niezależnie od przeznaczenia okienka. Na szczęście dla mnie okazało się, że poza działem 'lokaty' podpisy przy kasach nie mają zupełnie żadnego znaczenia. Jednocześnie muszę zauważyć, że po oczekiwaniu na stojąco w kolejce przechodzenie przez procedurę otwierania konta, która jest dosyć czasochłonna, również na stojąco (oddział ten nie przewiduje siedzącego stanowiska obsługi klienta) jest wybitnie niekomfortowe. Kasjerka podjęła swoje działania z uśmiechem i bardzo konkretnie. Powiedziałbym nawet, że trochę za konkretnie, ponieważ przez prawie 20 minut procedur zwróciła się do mnie jedynie z prośbą o dowód osobisty i o podpis pod umową. Przez pozostały czas czułem się zupełnie niezauważany. Również na koniec nie otrzymałem żadnych konkretnych informacji dotyczących mojego konta, poza tą, że karta przyjdzie pocztą. W zamian za to dostałem pokaźny pakiet instrukcji i poradników do czytania - oczywiście dowiedziałem się z nich później wszystkiego, co było mi potrzebne. Ostatecznie załatwiłem wszystko co chciałem, ale muszę stwierdzić, że zarówno przystosowanie otoczenia, jak i sposób obsługi wraz z podejściem do klienta pamiętają raczej poprzednią epokę i daleko im do standardów wytyczanych przez większość placówek bankowych.

Mateusz_675

11.07.2012

PKO BP

Placówka

Kielce, Warszawska 139/141

Nie zgadzam się (0)
25.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi