Instytucja Finansowa nie godna polecenia. Brak profesjonalnych doradców, nieznajomość rynku finansowego i oferowanych produktów. Zbyt wysokie stopy procentowe, nie jasna forma umowy ubezpieczenia, stosowanie niedozwolonych zapisów w umowie. Nie terminowe przychodzenie na umówione spotkanie. Doradcy drugiej kategorii dość często pracujący w innych pracach na pełen etat co powoduje obniżenie standardów obsługi klienta. Wygląd oddziału oceniam na średni, ponieważ brak wyznaczonych standardów. Personel wyższego szczebla nie co lepiej zorientowany w temacie ale i tak pozostawia wiele do życzenia.
Bardzo profesjonalna i rzetelna kadra pracownicza. Panie Doradczynie, zawsze miłe, uśmiechnięte a co ważniejsze bardzo rzetelnie i profesjonalnie podchodzą do zgłaszanych przez klientów problemów. Placówka nie za duża ale bardzo przestrzennie urządzona zgodnie z obowiązującymi standardami Banku Credit Agricole. Wiedza pracujących tam osób jest na bardzo dobrym poziomie we wszystkich aspektach oferowanych produktów - od kont osobistych poprzesz kredyty i inwestycje, lokaty czy programy systematycznego oszczędzania. Krótki czas załatwiania formalności w oddziale banku, niestety duża '' papierologia '' ale jest to rekompensowane dużą wiedzą pracowników którzy w przejrzysty i prosty sposób tłumaczą to co jest zawarte w dokumentach.Ogólnie polecam tą placówkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.