Profi Credit

(2.88)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Instytucja Finansowa nie...
Instytucja Finansowa nie godna polecenia. Brak profesjonalnych doradców, nieznajomość rynku finansowego i oferowanych produktów. Zbyt wysokie stopy procentowe, nie jasna forma umowy ubezpieczenia, stosowanie niedozwolonych zapisów w umowie. Nie terminowe przychodzenie na umówione spotkanie. Doradcy drugiej kategorii dość często pracujący w innych pracach na pełen etat co powoduje obniżenie standardów obsługi klienta. Wygląd oddziału oceniam na średni, ponieważ brak wyznaczonych standardów. Personel wyższego szczebla nie co lepiej zorientowany w temacie ale i tak pozostawia wiele do życzenia.

Mateusz_1163

10.12.2015

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 16-18

Nie zgadzam się (0)
Pewnego razu potrzebowalam...
Pewnego razu potrzebowalam pilnie pozyczki i wzielam w proficredyt na poczatku bylo wszystko w porzadku przyszedl przedstawiciel do domu mily sredeczny kulturalny gdy teraz spoznilam sie z jedna rata to sie zaczelo nachodzenie w domu straszenie a dzisiaj dostalam wypowiedzenie umowy pisza ze wplata nie w termini nie polecam i wystrzegajcie sie tej firmy nie polecam

Sławomira_7

24.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do biura regionalnego Proficredit w celu negocjowania swojej Umowy pożyczki (miałem zaległości płatnicze). Po dotarciu na miejsce zobaczyłem, że w biurze jest wielu petentów, więc spokojnie usiadłem i czekałem na swoją kolej do obsługi. W międzyczasie spytano się mnie do kogo czekam. odparłem, że jestem umówiony z Panią z działu należności (niestety, zapomniałem Jej nazwiska). Poproszono mnie, abym zaczekał gdyż akurat owa Pani była na radzie. Oczekiwałem więc w poczekalni na swoja kolej. W międzyczasie obok mnie jedna z konsultantek spisywała wniosek o pożyczkę z jakimś panem na poczekalni (!), gdzie można było wszystkie aspekty jego prywatnych finansów poznac (siłą rzeczy siedząc obok). Wreszcie, po parunastu minutach moja Pani wyszła z zebrania i zaprosiła mnie na rozmowę z koordynatorem ds. należności. Udaliśmy się do pokoju w innej części gmachu (siedziba Proficredit mieści się w budynku sieci Faktoria). Po wejściu do pokoju zaproszono mnie abym usiadł i przedstawił sytuacje i fakty. Powoli i po kolei począłem przedstawiac moją sytuację. Finalnie doszliśmy z panem koordynatorem do ustaleń konkretnych, zmierzająych do zamknięcia sprawy w trybie polubownym (jak to pan ujął; sprawa pozostanie w Łodzi, a nie skieruje jej do centrali). Poczyniliśmy ustalenia i umówiliśmy sie na kontakt oraz pierwszą wpłatę. Po tymże fakcie zebrałem się i pożegnawszy się udałem w kierunku domu.

Marcin_143

19.06.2010

Placówka

Łódź, Dowborczyków 25

Nie zgadzam się (34)
Zatelefonowałem na infolinię...
Zatelefonowałem na infolinię centrum pożyczek Proficredit w celu dowiedzenia się czy potwierdzenie nadania zlecenia stałego stworzone przeze mnie zostało odebrane. Pani konsultant potwierdziła powyższe informując o tym, że potwierdzenie przybyło i zostało zarejestrowane. Zapytałem kiedy moge otrzymac przelew pożyczki poinformowano mnie, że w przeciągu maksymalnie tygodnia wszystko zostanie załatwione. Podziekowałem i życzyłem miłego dnia (pani konsultant również).

Marcin_143

28.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (30)

Profi Credit

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Profi Credit?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Instytucja Finansowa nie...
Instytucja Finansowa nie godna polecenia. Brak profesjonalnych doradców, nieznajomość rynku finansowego i oferowanych produktów. Zbyt wysokie stopy procentowe, nie jasna forma umowy ubezpieczenia, stosowanie niedozwolonych zapisów w umowie. Nie terminowe przychodzenie na umówione spotkanie. Doradcy drugiej kategorii dość często pracujący w innych pracach na pełen etat co powoduje obniżenie standardów obsługi klienta. Wygląd oddziału oceniam na średni, ponieważ brak wyznaczonych standardów. Personel wyższego szczebla nie co lepiej zorientowany w temacie ale i tak pozostawia wiele do życzenia.