Moja ostatnia wizyta w sieci restauracji KFC, miała miejsce w dniu wczorajszym.
Pani obsługująca mnie przy stanowisku kasowym, spełniła wszystkie moje wymagania dotyczące prawidłowej obsługi Klienta. Pomogła mi wybrać, dopasowaną do mojego gustu smakowego kanapkę, promując dodatkowo jej zakup w zestawie, w korzystniejszej cenie. Czas oczekiwania na odbiór zamienia był dość długi, jednak wiązało się to że sporą ilością klientów w tym czasie.
Jedyny minus na który chcę zwrócić uwagę to czystość toalety, w której ręczniki papierowe były porozrzucane obok przepełnionego kosza. Wizytę oceniam na 4/5.
Ostatnia wizyta w jednym ze sklepów sieci Żabka w Częstochowie wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pani, która obsługiwała mnie podczas wizyty, była uśmiechnięta i pomocna. Dokonując zakupów, zaproponowała mi dodatkowy produkt, wymieniając jednocześnie korzyść wynikającą z jego zakupu. Co ważne, nie była przy tym nachalna.
Całe wnętrze sklepu było czyste i schludne, a ilość zatowarowania sklepu była bardzo wysoka.
Wizytę oceniam bardzo wysoko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.