Dnia 04.08.2011 odwiedziłam salon optyczny Optyk Trendy, znajdujący się w Tesco w Szczecinie. Podtawową usługą z jakiej chciałam skorzystać miała być wizyta u lekarza okulisty mojego syna. Niestety od pracującej tam jednej z Pań dowiedziałam się, że nie jest to możliwe ze względu na wiek dziecka ( 4 lata). Niestety sposób przekazania tej informacji sprawił, iż poczuliśmy się zlekceważeni jako klienci. Pani siedziała sobie na krzesełku dla klientów i nawet podczas rozmowy nie wstała. Uważam, że to brak kultury oraz szacunku dla klienta. Ocenę ratuje druga Pani, która cierpliwie i bardzo kompetentnie pomagała wybrać ewentualne oprawki zarówno dla dorosłych jak i dla dziecka. Z pewnościa skorzystamy z usług salonu optycznego tej firmy ale na pewno nie będzie to ten punkt.
Dnia 04.08.2011 korzystałam z usług oferowanych przez sieć stacji paliw Shell. Spotkałam się tam z bardzo miłą i kompetentną obsługą. Z uśmiechem udzielono mi pomocy w tankowaniu a także odpowiedziano na wszystkie moje pytania.Obsługa stacji ubrana była schludnie a na terenie całego obiektu zachowana była czystość. Następne tankowanie auta z pewnością odbędzie się na tej samej stacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.