Odwiedziłam tę restauracje dosyć dawno, ale doskonale pamiętam jak fatalnie mnie tam obsłużono. Na początku wszystko wydawało się normalne, dopóki nie pojawił się młody kelner, zresztą mniej - więcej w moim wieku. Przyjął zamówienie po czym zaczął komentować mnie i moje znajome do kolegi stojącego przy barze, i muszę zaznaczyć że bar był blisko naszego stolika. Uważam, że nie po to przychodzi się do restauracji ze znajomymi żeby oglądać kelnerów, ale żeby spokojnie porozmawiać, czego nie dało się robić, ponieważ kelnerzy się nam intensywnie przyglądali na dodatek wszystko komentowali. Co do jedzenia, też nie było najlepsze, zamówiłam shoarmę z mięsem wieprzowym, które było twarde i bez smaku, kurczak, który zamówiły koleżanki smakował nawet dobrze. Dodatkowo w menu było napisane, że do każdej shoarmy 3 sosy, my dostałyśmy 3 sosy na 3 shoarmy, gdy się upomniałyśmy dostałyśmy odpowiedź, że musiałyśmy źle zrozumieć. Nie polecam tej restauracji.
Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji na temat restauracji w Kielcach. Przykro nam, że wizyta pozostawiła u Pani negatywne odczucia. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Gościom pyszne dania i wysoki standard obsługi. Z uwagi na fakt, iż Pani wizyta miała miejsce kilka miesięcy temu nie możemy bezpośrednio potwierdzić jak i zaprzeczyć opisanej sytuacji. Dlatego też serdecznie zachęcamy do ponownego odwiedzenia naszej restauracji oraz podzielenia się z nami swoją obserwacją na bieżąco. Z poważaniem/ Sfinks Polska S.A.
Nowy sklep w...
Nowy sklep w nowo otwartej galerii, pracownicy są dobrze przygotowani do swojej pracy. Służą pomocą i dodatkowo jest to pomoc kompetentna, ponieważ rady pracownicy co do dopasowania bluzki do spódnicy były bardzo trafne. Pracownicy mają wyczucie stylui najnowszych trendów mody, na dodatek nie wskazują tylko i wyłącznie ubrań najdroższych, jak to w zwyczaju mają niektóre sklepy. Dodatkowym atutem sklepu jest wystarczająco duża ilość przymierzalni, aby nie musieć czekać w kolejce do nich.
W tej aptece farmaceuci są to osoby na właściwym stanowisku, wiedzą po co pracują i jakie są ich obowiązki. Bardzo miła obsługa, cierpliwi, pomocni i przede wszystkim dyskretni, co w aptece jest dość przydatne. Dodatkowo w aptece można założyć kartę stałego klienta, która daje upust 15% na wszystkie leki. Polecam tą aptekę, ponieważ można spokojnie się o wszystko zapytać i dostanie się dobrą poradę.
Na stacji paliwowej Shell na ul. grunwaldzkiej w Kielcach zauważyłam to już od jakiegoś dłuższego czasu na miejscu do tankowania gazu jest przylepiona informacja, że gaz nieczynny. Jest to w większości przypadkach wieczór, bo w dzień takiej informacji nie ma. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale wydaje mi się że nie jest możliwe żeby mieli ciągle awarie gazu. Moim zdaniem jest to lenistwo pracowników, których obsługa pozostawia wiele do życzenia. Są nieuprzejmi, nie potrafią nawet wskazać gdzie znajduje się towar na półce.
Wchodząc do sklepu można na wejściu odczuć pewien chaos jaki panuje w tym sklepie, ale myślę że to wina braku miejsca, którego trochę tam brakuje. Natomiast obsługa nadrabia wszystkim. Łatwo się z personelem porozumieć, potrafią doradzić i są chętni do pomocy. Nie są nachalni, bardzo mili i uczciwi. Polecam ten sklep, jeśli chodzi o obsługę.
Obsługa personelu fatalna. Gdy poprosiłam o zdjęcie towaru z półki, pan z tego działu powiedział chwileczkę i czekałam około 15min. Nie przyszedł, więc musiałam prosić kolejnego pracownika. Dodatkowo aby zapytać o coś pracownika trzeba go gonić przez pół sklepu. Personel wiedzę ma odpowiednią ale żeby się nią podzielili jest trudniej. Nie wyobrażam sobie robienia tam zakupów, ponieważ towar mają wystawiony na takiej wysokości,że samemu się go nie weźmie, a czekać na wszystko tyle czasu to jest śmieszne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.