Opinie użytkownika (4)

Z mężem udaliśmy...
Z mężem udaliśmy się do sklepu w celu nabycia garnituru. W danym momencie w salonie byliśmy tylko my z mężem, a Pani z miejsca przywitała Nas ciepłym i serdecznym uśmiechem. Ekspedientka w fachowy sposób doradziła odpowiedni fason oraz kolor. Była przy tym miła, cierpliwa, ale i konkretna. Z salonu wyszliśmy z zakupionym garniturem.

Martyna_169

05.08.2011

BYTOM

Placówka

Warszawa, CH Targówek

Nie zgadzam się (1)
Zgłosiłam się do...
Zgłosiłam się do sklepu w celu nabycia biustonosza do karmienia piersią. Poprosiłam ekspedientkę o pomoc w celu odpowiednie dobrania rozmiaru (ponieważ nie były one dla mnie ko końca czytelne). Ekspedientka do mnie podeszła, ale nie była zachwycona że zajmuję jej czas, nie była mi w stanie pomóc, ani zaproponować innych wariantów, wręcz zostałam "spławiona". Wyszłam ze sklepu bez produktu który chciałam kupić.

Martyna_169

05.08.2011

Mothercare

Placówka

Warszawa, Głębocka

Nie zgadzam się (3)
Zgłosiłam się do...
Zgłosiłam się do oddziału przy ul. Grójeckiej. Przy wejściu przywitał mnie doradca, był uprzejmy poprosił abym usiadła i poczekała na obsługę. Po 5 minutach zaprosił mnie do swojego stanowiska. Zgłosiłam się z zapytaniem o kredyt gotówkowy oraz o ofertę dla klienta stałego. Doradca przedstawił mi symulację, ale nie znał dokładnie Taryfy opłat i prowizji. Po serii pytań o oprocentowanie rzeczywiste, czas oczekiwania, wymagane dokumenty dla klienta banku, zrezygnowałam z kredytu Banku i spróbuje ponownie, ale u innego doradcy. Podsumowując, doradca sympatyczny, dostrzegł klienta, starał się wybadać jego potrzeby, przedstawić kredyt językiem korzyści, ale brakowało mu wiedzy merytorycznej, na koniec rozmowy nie poprosił o żadne dane, aby móc ponowienie się ze mną skontaktować.

Martyna_169

23.08.2010

mFinanse

Placówka

Warszawa, CH Reduta al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (21)
11.02.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję za podzielenie się z nami opinią. Miło nam, że postawa wypływająca z cech osobowościowych naszego pracownika spotkała się z Pani aprobatą. Niepokoi nas jednak zasadnicza część Pani wypowiedzi dotycząca kwestii merytorycznych. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że odbyła Pani spotkanie z nowym pracownikiem. Nasi Doradcy przechodzą regularnie szkolenia z wiedzy merytorycznej, a dzięki Pani opinii wiemy, na co zwrócić szczególną uwagę. Ze swojej strony pragnę jedynie dodać, że wszystkie szczegółowe parametry dla kredytu (takie jak np. rzeczywiste oprocentowanie) Doradca jest w stanie przekazać Klientowi dopiero po złożeniu wniosku i otrzymaniu decyzji kredytowej od analityka. Napisała Pani, że nadal jest zainteresowana kredytem. Zachęcam do skontaktowania się ze mną telefonicznie. Umówię Panią na spotkanie bezpośrednio z Kierownikiem Linii Kredytów Gotówkowych, który odpowie na wszystkie Pani pytania i wyjaśni wątpliwości. Telefon do Centrum Finansowego przy ul. Grójeckiej 53/57 w Warszawie to (22) 572 94 00. W razie problemów zapraszamy też do innych naszych placówek (http://www.mbank.pl/o_nas/kontakt.html#tabs=3) lub do kontaktu z mLinią pod numerami telefonów: 0 801 300 800, 42 6 300 800. Pozdrawiam, Joanna Broniewska.
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Tesco, aby jak zawsze zrobić po pracy zakupy. Pracownicy są bardzo mili, widać zaangażowanie, jakie wkładają w swoją pracę. Miałam problem ze znalezienie produktu, pracownik, który akurat była na tym dziale, bez najmniejszego oporu pokazał mi gdzie mogę znaleźć produkt. Największym minusem było to, że kiedy wybrałam się do kasy, musiałam stać w dużej kolejce, gdzie na 6 stanowisk kasowych tylko dwa były czynne.

Martyna_169

10.08.2010

Tesco

Placówka

Warszawa, Światowida 41

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi