W ramach obowiązków służbowych zmuszona byłam udać się na zakupy do Tesco w Oławie. Same zakupy przebiegły szybko i sprawnie. To Tesco nie ma zbyt dużego wyboru towarów, ale ich rozmieszczenie jest identyczne jak w innych sklepach tej sieci.Klientów było niewielu, więc i kolek przy kasach nie było. po otrzymaniu paragonu udałam się do punktu obsługi klienta po fakturę. Przede mną klient reklamował cenę produktu, pani obsługująca nie bardzo mogła sobie z tym poradzić, najpierw zablokowała jeden komputer, potem coś jej nie chciało zaskoczyć. Ogólnie moje zniecierpliwienie rosło. Kiedy pani kończyła już wydawać różnicę cenową, podbiegł ochroniarz i poprosił o pomoc przy kasie samoobsługowej. Pani chyżo chciała wyskoczyć zza lady, żeby pomóc, kompletnie nie zwracając na mnie uwagi. Musiałam ją powstrzymać słowami, że spieszy mi się. Pani nie raczyła mnie nawet przeprosić. W między czasie podszedł jeszcze jakiś pan i poprosił o wywołanie do wejścia jakiegoś pracownika, co pani uczyniła, przerywając tym samym obsługę. Poczułam się, jakbym przeszkadzała tej pani w pracy. Ignorowanie klientów nie jest dobrym sposobem obsługi klienta. Zakupy zrobiłam w 5 minut, ponad 20 czekałam na fakturę.
Już po raz drugi w ciągu ostatniego miesiąca skorzystałam z zakupów w sklepie internetowym Rtv Euro Agd. Za pierwszym razem zamówiony aparat odbierany był w sklepie, tym razem wybrałam opcje kuriera. Największym plusem zakupów jest szybkość obsługi - towar zamówiony w czwartek późnym wieczorem (16.12), w piątek rano wysłany kurierem, w poniedziałek jest już u mnie. Za pierwszym razem aparat sprowadzany był na zamówienie, ale i w tym przypadku czas realizacji wyniósł 3 dni (mimo zapowiadanych 28). Bardzo dobra informacja mailowa. Ceny w sklepie internetowym korzystniejsze niż w sklepie stacjonarnym, bardzo szeroki asortyment.
Do sklepu RTV Euro AGD wybraliśmy się po prezenty świąteczne. W sklepie nie było wielu klientów. Bardzo szybko obsługa zainteresowała się nami i zaproponowała pomoc w wyborze towaru. My jednak mieliśmy swój upatrzony typ i za pomoc grzecznie podziękowaliśmy. Przy kasie brak kolejki, więc czas obsługi minimalny. To już nasza kolejna wizyta w tym sklepie i obsługa cały czas na najwyższym poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.