Opinia użytkownika: Marta_76
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W ramach obowiązków służbowych zmuszona byłam udać się na zakupy do Tesco w Oławie. Same zakupy przebiegły szybko i sprawnie. To Tesco nie ma zbyt dużego wyboru towarów, ale ich rozmieszczenie jest identyczne jak w innych sklepach tej sieci.Klientów było niewielu, więc i kolek przy kasach nie było. po otrzymaniu paragonu udałam się do punktu obsługi klienta po fakturę. Przede mną klient reklamował cenę produktu, pani obsługująca nie bardzo mogła sobie z tym poradzić, najpierw zablokowała jeden komputer, potem coś jej nie chciało zaskoczyć. Ogólnie moje zniecierpliwienie rosło. Kiedy pani kończyła już wydawać różnicę cenową, podbiegł ochroniarz i poprosił o pomoc przy kasie samoobsługowej. Pani chyżo chciała wyskoczyć zza lady, żeby pomóc, kompletnie nie zwracając na mnie uwagi. Musiałam ją powstrzymać słowami, że spieszy mi się. Pani nie raczyła mnie nawet przeprosić. W między czasie podszedł jeszcze jakiś pan i poprosił o wywołanie do wejścia jakiegoś pracownika, co pani uczyniła, przerywając tym samym obsługę. Poczułam się, jakbym przeszkadzała tej pani w pracy. Ignorowanie klientów nie jest dobrym sposobem obsługi klienta. Zakupy zrobiłam w 5 minut, ponad 20 czekałam na fakturę.