Jestem mile zaskoczona obsługą klienta w PZU a konkretnie w Dziale likwidacji szkód. Lokal schludny, czysto, pachnąco wręcz. Bardzo szybka, miła i można powiedzieć profesjonalna obsługa ze strony pracowników PZU. Panie uśmiechnieta, uprzejme.Wyjaśniono mi wszelkie wątpliwości odpowiedziano na wszelkie pytania - normalnie szok. wielki plus z mojej strony!
Ostatnio mając problem z internetem udałam się do punktu sprzdaży TP w Kłodzku. Moje spostrzeżenia: biuro niewielkie, czysto, ładnie wyeksponowane aparaty telefoniczne, ale kolejka oczekujących zwaliła mnie z nóg. Ludzie tłoczyli się przy drzwiach wejsciowych, ze względu na umiejscowienie biurka obsługującej.Jedna pani obsługiwała klientów. Schuldnie ubrana, identyfikator, miła, lecz nie posiadajaca podstawowych informacji. W odpowiedzi na mój problem wręczyła mi słuchawkę i połączyła z infoliną... Co mogłam sama zrobić nie idąc do punktu sprzedaży. Pani nie miała pojęcia o co mi chodzi - była niedoinformowana. Tłumaczyła się jakimś zastępstwem....
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.