Będąc na wycieczce we Wrocławiu postanowiłam "odwiedzić" maca, godzina dziesiąta więc w pomieszczeniu ruchu z byt dużego nie było, pracownice tak jak przystało w uniformach z imiennymi indentyfikatorami, zamówiłam śniadanie i usiadłam do stolika bo jak mnie poinformowano trochę to potrwa, fakt obsługa zbyt szybka nie była, elokwentna tym bardziej, po pięciu minutach od zajęcia miejsca podeszła do mnie obsługujaca mnie wcześniej pracownica, z nowinką że coś nie tak na kasę nabiła i mam jej dopłacić 3 zł, niby nic ale zważywszy na brak umiejętności (zamówienie dalej nie zostało mi dane) takie sytuacje chyba powinny iść w koszta lokalu. Teraz może troszkę o czystości, wydawało mi się że nawet bary szybkiej obsługi powinny mieć czysto, a tu co, pustki w lokalach a brak czystego stolika, na każdym okruchy i resztki jedzenia, podłoga hmmm nie wiem czy bym potrafiła określić jaki mmiała kolor, drzwi wejściowe jak to się ma w "maku" całe z szyby, ale upaćkane, nie wydaje mi się żeby to był brud dzisiejszy, idąc dalej toaleta- jedyną zaletą był zapach :) o dziwo mimo tego brudu- zarówno podłogi, lustra, muszli zapach był, gorzej z papierem! Ocena niska za braki umiejętności personelu i ten syfn delikatnie mówiąc. AAA najważniejsze podanie mi tosta z kawą zajęło 20 minut, rewelacja prawda?!
W dniu wczorajszym byłam w sklepie Saturn, chciałam kupić telefon. Jestem mile zaskoczona jakością obsługi klienta w tym że sklepie, wszyscy pracownicy są jednakowo ubrani ( w firmowe koszulki) posiadają w widocznym miejscu indentyfikator imienny (nie jak to się ma w co 2 sklepie powieszony na "smyczy" na wysokości krocza gdzie nie ukrywajmy klient nie jest w stanie go w ogóle zobaczyć) i co najważniejsze naprawdę znają się na swojej pracy, zostałam profesjonalnie obsłużona, zostały mi pokazane zarówno najdroższe jak i tańsze produkty- zamienniki, nikt nie naciskał na kupno najdoższego sprzętu aby tylko nabić sobie premie za sprzedaż, konkretnie spytano się mnie czego oczekuje i taki telefon starano mi sie zaprezentować. Jak narazie skorzystałam tylko z działu telefonów, mam nadzieję że w pozostałych działach pracownicy są równie uprzejmi, znający się na swojej pracy, nie naskakują na klienta, nie naciskają itd. Nie dałam najwyższej z mozliwych ocen ze względu na to że sklep istnieje tylko od maja, więc wolę nie zapeszać:) aaa i jeszcze jedna rzecz, kasjerka - jak dotąd w każdym sklepie była to kobieta z niesympatycznym wyrazem twarzy, tak jakby siedziała na stanowisku za karę a tu nie, uśmiechnięta dziewczyna życząca na koniec " miłego dnia" mała rzecz?! owszem, ale cieszy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.