Opinie użytkownika (6)

Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Marta_2578

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2578

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2578

13.06.2017

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2578

13.06.2017

Apteka Gemini

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługi...
Tak sobie. Obsługi w Decathlonie w Koszalinie właściwie nie ma, klient pozostawiony jest sam sobie a jedyny kontakt z personelem ma miejsce przy kasie.Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Marta_2578

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa zainteresowana klientem, jednak nie posiada odpowiedniej wiedzy dotyczącej właściwości produktów.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marta_2578

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi