Bardzo źle. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Podczas wakacyjnego pobytu w górach, robiąc zakupy w sieci Biedronka wraz z mężem i 4-letnią córeczką nasza pociecha nieumyślnie strąciła słoik ze śledziami, który rozbił się o podłogę. Reakcja personelu była natychmiastowa. Bez zbędnej zwłoki plama (dosyć śliska i potencjalnie niebezpieczna) została natychmiastowo uprzątnięta. Sympatyczna pani oznajmiła, że nie ma problemu, oczywiście nie kazała nam płacić za uszkodzony towar, co niewątpliwie miło zaskoczyło nas jako klientów, gdyż byliśmy świadomi, że to my ponosimy pełną odpowiedzialność za to zdarzenie. Zachowanie personelu oceniam bardzo wysoko, jak również sposób w jaki byliśmy potem obsłużeni "przy kasie" - grzecznie, profesjonalnie i z uśmiechem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.