W sklepie tym zakupiłam mrożoną rybę Grenadier, która po usmażeniu, była tak twarda, że nie dało się nawet wkłuć widelca. Myśląc, że to jednorazowa wpadka dostawcy nic z tym faktem nie zrobiłam. Natomiast z drugim razem reklamowałam towar. Reklamacja została uwzględniona i pieniądze za zakup zwrócone. Jednak moja interwencja zaowocowała zmianą. Po jakimś czasie znów skusiłam się na zakup tej ryby i jakość była jak wcześniej. Jestem rozczarowana i zawiedziona, że sklep nie wyciąga wniosków z uwag klientów i nie stara się dbać o jak najlepszą jakość sprzedawanych produktów i zadowolenia klienta. Ponadto w sklepie jest bałagan, trudno znaleźć kogoś z obsługi danego działu oraz sprawny czytnik.
Bardzo uprzejma obsługa, chętna do pomocy. Jednak zdarza się, że kasjerki narzekają na pracę. Rozumiem, że praca w markecie przy kasie może być męcząca, ale moim zdaniem narzekający pracownik nie jest dobrą wizytówką firmy. Ogólnie lubię ten sklep, tak jak wspomniałam obsługa przyjemna , porządek i czystość zachowane. Czasem kolejki do kasy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.