Osoby pracujące w salonie Plus są bardzo kompetentne, cierpliwe, nie raz wykazały się naprawdę duzą cierpliwością, ponieważ nie znam się na telefonach, nowych usługach, aktywacji dodatkowych aplikacji, oni jednak spokojnie i bardzo sympatycznie tłumaczą krok po kroku co i jak, nawet sami proponują, że zrobią coś za nas:-)
Jedynym minusem jest zawsze czas oczekiwania do okienka. Zazwyczaj jest to ok 20-25 minut. Dla mnie to zdecydowanie za długo. Jeszcze ani razu nie widziałam żeby wszystkie okienka były czynne, mimo, że kolejka zawija się i wychodzi poza salę z kasami. Jak juz dostanę się do okienka, wtedy jest o wiele lepiej, Panie, które tam siedzą są bardzo miłe i zawsze odpowiedzą na wszelkie pytania. Obsługa na TAK, czas oczekiwania zdecydowanie na NIE.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. W związku, z tym informujemy, iż przekażemy Pani ocenę osobie, która zarządza, tym oddziałem i zapewniamy Panią, iż zostaną przeprowadzone działania zmierzające do podniesienia jakości obsługi Klienta w tym oddziale. Jest to kluczowy aspekt związany z funkcjonowaniem ING Banku. Raz jeszcze dziękujemy za Pani opinię.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.