Opinie użytkownika (2)

Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie bardzo mało profesjonalna. Musiałam poprosić osobę do pomocy przy wyborze sprzętu (kuchnia mikrofalowa). Podszedł do mnie Pan, kóry nie pracuje na tym konktretnym dziale.W sklepie pracuje dużo osób, ale nie zauważyłam aby ktoś był zainteresowany obsługą klienta. Oprócz stanowiska ratalnego i kasowego w sklepie-gdzie jest dużo pracy i Panie i panowie są zajęci-na sklepie nie dzieje sie nic. Pracownicy zajęci sobą oraz sprawami nie związanymi z pracą.Pan, który mnie obsługiwał nie posiadał wiedzy z zakresu sprzętu, który posiada na sklepie. Nie potrafił wskazać różnic pomiędzy dwoma mikrofalami tego samego producenta, które różniły się ceną. Okazało się, że była to jedynie różnica w posiadaniu grilla i mocy (do takiego wniosku doszłam sama).Na pytanie o to czy ma zapoakowany fabrycznie sprzęt na zapleczu odparł, że nie wie, i zapytał dlaczego właściwie nie mogę wziąć tego z ekspozycji, ale pofatygował się na zaplecze, żeby to sprawdzić. Okazało się, że jest jedna zapakowana sztuka.Pan sprawiał wrażenie jakby obługa mnie wymagała od niego dużego wysiłku, wyglądał na znużonego.Sklep wyglądał czysto, podłoga umyta.Canówki poprawne,

Marta_2055

04.09.2013

RTV EURO AGD

Placówka

Szczawno-Zdrój, Łączyńskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Obługa na słabym...
Obługa na słabym poziomie. Panie zajęte zwłaszcza rozkładaniem towaru a nie klientami. Nie wiedzą gdzie dany asortyment się znajduje, czasem nie wiedzą czy wogóle mają go na półce.Towar rozłożony jest w sposób "niechlujny", zwłaszcza owoce i warzywa. Często są zepsute i nikt ich nie wymieni. Ceny znajdujące się pod towarami nie zawsze są dobre, czesem są mylone z innymi (zwłaszcza towary znajduące się w lodówkach typu lody, pizze i inne mrożonki).Panie przy kasie nie świadczą dobrej jakości obsługi,bywaja niezadowolone i sprawiają wrażenie przepracowanych. Jednak zawsze żegnają się słowami "życzę miłego dnia/wieczoru".Niekiedy Panie również są niemiłe dla klientów z dziećmi (byłam obserwatorem sytuacji gdy małemu dziecku zarzucało się, że "wgniótł mikołaja z czekolady", choć naprawdę tego nie zrobił. Matka dziecka chcąc załagodzić sytuację zapłaciła za niego).Obsługa przy kasach bardzo bardzo słaba. Zazwyczaj jest to jedno miejsce do kasowania-kasa przy alkoholach (w sumie są 4 kasy plus 1 przy alkoholach). Jeżeli jest dużo ludzi, lub gdy ktoś poprosi to Pani dzwoni po koleżankę, z czym czasem się nie spieszy. A następna pracownica niestety szybko nie przychodzi.Osobiście robię zakupy w Polomarket tylko i wyłącznie za względu na odległośc od mojego miejsca zamieszkania. Bradzo blisko mieszkam. Nie zadawala mnie ani jakość obsługi ani ceny.

Marta_2055

31.07.2013

POLOmarket

Placówka

Świebodzice, Strzegomska 13

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi