Opinie użytkownika (2)

Odnoszę wrażenie, że...
Odnoszę wrażenie, że personel nie posiada odpowiedniej wiedzy na temat asortymentu. Kiedy poszukuje jakiegoś produktu nikt nie potrafi udzielić mi informacji w jakim dziale mam szukać danego produktu. Pojawia się często problem ze znalezieniem kogoś z obsługi na powierzchni sklepowej, a Pani przy kasie nie ma czasu udzielić mi informacji. Pan z ochrony również bardziej zainteresowany jest rozmową kasjerki z klientem niż ciągłym nagabywaniem " przepraszam Pana". Muszę przyznać , że obsługa przy kasie jest bardzo miła jednak w poszczególnych przypadkach powolna. Panie z działu mięsnego zasługują na 4 z plusem za pomoc w doborze produktów, wyjaśnienia co do towaru i miłą obsługę. Jednak spotykam się czasem z małymi kolejkami i sytuacjami irytującymi. Kolejka zawiera 4 osoby a tylko jedna Pani obsługuje , druga natomiast krząta się rozkładając towar czy przecierając półki. Asortyment sklepu jednak jest ubogi.

Marta_1925

07.09.2013

Stokrotka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakupy robi się...
Zakupy robi się dosyć przyjemnie, towar na regałach sklepowych jest ładnie wyeksponowany. Personel zawsze służy pomocą. Niestety to na tyle pozytywnej opinii na temat sklepu. Problem zaczyna się przy kasie. Zazwyczaj czynne jest tylko jedno stanowisko kasowe. Przy dużym natężeniu klientów otwierana jest druga , niestety to nie skraca czasu oczekiwania w kolejce. Bardzo często kasjerki odchodzą od kasy , aby rozmienić pieniądze na drobne, bądź sprawdzić kod kreskowy. Ustalenie kodu zajmuje 5 min, ponieważ pani ekspedientka poszukuje informacji u kilku osób. Klienci stojący przy kasie w kolejce z niecierpliwością oczekują aż Kasjerka wróci. Asortyment w sklepie jest dosyć szeroki, niestety ceny są wyższe od konkurencji. Ostatnim zaobserwowanym problemem jest czynna tylko jedna waga na dziale z warzywami i owocami. Na dziale tym znajdują się dwie wagi , jednak w 2 zazwyczaj brakuje papieru. Zaobserwowałam, że klienci czasem odkładają towar widząc kilku klientów w pobliżu wagi. Pomimo długie przyzwyczajenia do tego sklepu obecnie staram się go omijać . Dokonuje zakupów w sytuacja w których nie mam już innego wyjścia. Zawsze jednak wychodząc ze sklepu odnoszę wrażenie , że nigdy z niego nie wyjdę .

Marta_1925

07.09.2013

Carrefour

Placówka

Włocławek, Pogodna 10

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi