Będąc w Pizzerii"Gregorio" w Nowej Rudzie, spotkałam się z niemiła obsługą. Po przywitaniu się, nie otrzymałam odpowiedzi zwrotnej.Sama musiałam wziąć kartę menu, gdy wybrałam dana pizzę, okazało się, że jej zrobienie nie jest możliwe gdyż nie ma jednego z produktów. Gdy już wybrałam pizze, bardzo długo na nią czekałam ,ok.45 min. Gdy kelnerka mi ją podała okazało się, że ciasto jest surowe, zgłosiłam to, kelnerka zrobiła bardzo niesympatyczną minę i odzyskałam pieniądze. Co do samego wyglądu miejsca, chciałam zaznaczyć, że jest ono niezbyt czyste, stoły są brudne i pełne okruchów. Nigdy więcej już się tam nie udam, nikomu też nie polecam tego miejsca.
Ostatnio będąc w salonie sieci telefonicznej Plus w celu przedłużenia umowy. Spotkałam się z niemiłą obsługą. Konsultant nie wykazywał zainteresowania moja osobą. Na słowa "dzień dobry", nie usłyszałam odpowiedzi. Musiałam sama "wyciągać" wszelkie informacje, konsultant nie znał oferty operatora. Nie zaproponował mi żadnych dodatkowych usług, n ie polecił żadnego modelu aparatu komórkowego. Na zadawane pytania odpowiadał jakby od niechcenia. Jego postawa i zachowanie zniechęciły mnie do przedłużenia umowy.
Często robiąc zakupy w Biedronce, spotkałam się z miłą obsługą pracowników, na większość pytań dotyczących, np. Czy dany towar jest na stanie sklepu?, a jeśli nie to kiedy się pojawi?, dostawałam zawsze rzeczową i wyczerpującą informacje na zadane pytania. Pracownicy prezentowali duże zainteresowanie klientem. Pomimo różnych prac, zawsze znajdowali czas aby udzielić informacji i porady na dany temat. Wygląd pracowników i ich kultura osobista nie budzi według mnie żadnych zastrzeżeń. Ponadto pracownicy są schludnie i czysto ubrani, posiadają identyfikator z imieniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.