Opinie użytkownika (5)

Dodzwonienie się do...
Dodzwonienie się do Biura Obsługi Klienta graniczy z cudem.Sklep rezerwuje sobie czas do 3 dni na udzielenie odpowiedzi na maile- to skandalicznie długie.Pracownicy posługują się wyuczonymi na pamięć formułkami, które rzadko wyczerpują temat rozmowy.W okolicach świątecznych problemy narastają.

Marta_1159

18.12.2014

merlin.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam duplikaty faktur...
Zamówiłam duplikaty faktur ze stycznia. lutego oraz czerwca 2011 roku. Otrzymałam faktury od kwietnia do grudnia 2011, ale bez czerwca, więc nadal brakuje mi trzech faktur ze stycznia, lutego i czerwca. Czas trwania realizacji zlecenia był dość długi. Złożyłam reklamację i muszę czekać około 12 dni, żeby dowiedzieć się dlaczego nie otrzymałam tego, o co prosiłam.

Marta_1159

04.03.2012
Nie zgadzam się (0)
Strefa wejścia do...
Strefa wejścia do marketu była czysta, mimo sporego ruchu. Stoisko z owocami i warzywami uporządkowane, wszystkie produkty czytelnie opisane i oznakowane cenami. Pracownicy są ubrani w stroje firmowe, więc łatwo ich odnaleźć mimo dużej powierzchni sklepu. Personel sprawia wrażenie profesjonalnego. Wszyscy są uprzejmi i chętnie udzielają informacji. Towar na półkach ustawiony jest porządnie i równo, stosownie oznakowany, więc bez problemu można odnaleźć cenę danej rzeczy. Stosownie do ilości klientów otwierano kolejne kasy. Kasjerzy są uprzejmi i uśmiechnięci. Boksy kasowe były uporządkowane i taśmy czyste.

Marta_1159

02.05.2011

Kaufland

Placówka

Sanok, Królowej Bony 10

Nie zgadzam się (8)
Supermarket sprawiał dobre...
Supermarket sprawiał dobre wrażenie. Strefa wejścia była sprzątnięta, palety z towarem ustawione równo, a wszystkie produkty były oznaczone i opatrzone cenami. Pracownicy chętnie i uprzejmie udzielali informacji. Personel jest profesjonalny , grzeczny oraz schludnie ubrany. Uruchomiono również odpowiednią ilość kas. Wszystkie boksy kasowe były uporządkowane, a taśmy czyste. Jedynym miejscem psującym ogólną ocenę, było stoisko z owocami i warzywami. Panował tam lekki nieporządek, a w oczy rzuciły się zwiędnięte rzodkiewki, zaś stojaki na jednorazowe torebki ustawiono w dwóch bardzo odległych od siebie miejscach, więc trzeba chodzić wokół stoiska, żeby móc zapakować produkty.

Marta_1159

02.05.2011

LIDL

Placówka

Olecko, Aleja Zwycięstwa 6

Nie zgadzam się (4)
Sklep jest samoobsługowy,...
Sklep jest samoobsługowy, ale zatrudnionych jest w nim wielu pracowników. Obsługa jest w pełni profesjonalna i kulturalna. Poszczególne stoiska (warzywne, mięsne) mają pracowników na każde wezwanie klienta. Zaopatrzenie jest znakomite, wybór produktów bardzo duży, a towar na półkach ułożony nienagannie. Sklep sprawia wrażenie czystego i zadbanego.

Marta_1159

29.07.2010

Sam

Placówka

Olecko, Nocznickiego 11

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi