Opinie użytkownika (3)

zgłosiłem przeniesienie lini...
zgłosiłem przeniesienie lini i wkońcu przyjechali monterzy (po wielokrotnych interwencjach) zbadali czy mozna podłączyć (przenieś linię)stwierdzili,że tak nie ma problemu tylko trzeba uzyskać zgodę spółdzielni na wyjście z klatki schodowej po elewacji budynku linii tp.sa .Stwierdzili że to załatwią .po 4 dniach konsultant ptp.sa powiadomił mnie że jest odpowiedź że "klient uzyskuje zgody" Jako że nie miałem telefonu do nich nie skontaktowałem się z nimi w dniu dzisiejszym beszczelnie do mnie zadzwonili z pytaniem czy mam już zgodę i po moim stwierdzeniu że to oni mieli załtwić powiedzieli że nie załatwili bo tak wyszło

Mariusz_87

24.10.2008
Nie zgadzam się (6)
Niekompetencja pracowników nie...
Niekompetencja pracowników nie potrafią odpowiadać na konkretne pytania i dzwonią na swoją infolinie .po interwencji u dyrektora tenże grubianin zasłania się Prawem Bankowym i mówi że inne prawo obowiązujące w RP go nie dotyczy TYLKO PRAWO BANKOWE i tyle koniec kropka

Mariusz_87

16.10.2008
Nie zgadzam się (25)
inolinia tp.sa ...
inolinia tp.sa 9393 ignorancja i niekompetencja pracowników infolini oraz firm zewnętrznych .Po prośbie o przeniesienie lini firma zewnętrzna odpowiada że nie można się skontaktować z klientem (błędny numer do kontaktu )a pani z infolini dzwoni na ten właśnie numer z tą właśnie informacją żenada

Mariusz_87

16.10.2008
Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi