zgłosiłem przeniesienie lini i wkońcu przyjechali monterzy (po wielokrotnych interwencjach) zbadali czy mozna podłączyć (przenieś linię)stwierdzili,że tak nie ma problemu tylko trzeba uzyskać zgodę spółdzielni na wyjście z klatki schodowej po elewacji budynku linii tp.sa .Stwierdzili że to załatwią .po 4 dniach konsultant ptp.sa powiadomił mnie że jest odpowiedź że "klient uzyskuje zgody"
Jako że nie miałem telefonu do nich nie skontaktowałem się z nimi w dniu dzisiejszym beszczelnie do mnie zadzwonili z pytaniem czy mam już zgodę i po moim stwierdzeniu że to oni mieli załtwić powiedzieli że nie załatwili bo tak wyszło
Niekompetencja pracowników nie potrafią odpowiadać na konkretne pytania i dzwonią na swoją infolinie .po interwencji u dyrektora tenże grubianin zasłania się Prawem Bankowym i mówi że inne prawo obowiązujące w RP go nie dotyczy TYLKO PRAWO BANKOWE i tyle koniec kropka
inolinia tp.sa 9393
ignorancja i niekompetencja pracowników infolini oraz firm zewnętrznych .Po prośbie o przeniesienie lini firma zewnętrzna odpowiada że nie można się skontaktować z klientem (błędny numer do kontaktu )a pani z infolini dzwoni na ten właśnie numer z tą właśnie informacją żenada
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.