Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Udałem się do sklepu by kupić drukarkę. Chcąc zapytać o poradę musiałem chwile odczekać bo pracownicy biegali po sali i nie zauważali mnie. W końcu ktoś podszedł. Miałem już upatrzony model zatem nie liczyłem na pomoc w podjęciu decyzji. Zapytałem jedynie czy dany zestaw ma wszystko co potrzeba tzn. płytę instalacyjną, kabel zasilający, kabel USB, oraz kardridże. Pan poinformował mnie, że owszem wszystko jest w zestawie jedynie tusze należy dokupić bo w komplecie są jedynie startówki. Zatem ok. to zrozumiałe. Ale jakież było moje zdziwienie w domu gdy po otwarciu okazało się, że wg instrukcji zestaw nie zawiera kabla USB. Czym więc miałem sobie podłączyć drukarkę do kompa? Dobrze że miałem starą drukarkę tej samej firmy. Ale gdyby nie? Albo w sklepie nie wiedzieli, albo nie chcieli powiedzieć. Poza tym pan przy kasie sprawiał wrażenie, że pracuje tam "za karę". Zero uśmiechu, obsługa bez słowa. Nawet reklamówki nie zaproponował a stanowisko nimi było obwieszone. nawet jeśli były płatne mógł zapytać czy nie potrzebuję. Myślę, że miał mnie w "dużym poważaniu " bo już wiedział, że klient i tak kupi produkt.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.