Opinie użytkownika (2)

Obsługa przebiegła sprawnie...
Obsługa przebiegła sprawnie i kompleksowo. Pracownik szybko zidentyfikował moje potrzeby. Uprzedziłem konsultanta że na załatwienie sprawy mam zaledwie 18 minut, na co konsultat zareagował uśmiechem i podziękował że go uprzedziłem. Rzeczywiście pospieszył się z załatwianiem sprawy. Poinformował o wszystkich aspektach, wskazał dogodniejsze rozwiązania. Obsługa była szybka i kompleksowa. W późniejszym kontakcie telefonicznym ten sam konsultant był uprzejmy i od razu przeszedł do rzeczy . W banku panowała czystość i schludność brak oznak niechlujstwa i bałaganu.

Mariusz_707

13.03.2012
Nie zgadzam się (0)
Na sklepie panował,...
Na sklepie panował, bałagan, artykuły spożywcze były poukładane niechlujnie. Obsługa klienta była na poziomie bardzo niskim, zwlekanie, ignorowanie, jedzenie w czasie obsługi klienta, załatwianie własnych spraw. Personel po zapytaniu odpowiadał dość zwięźle i lakonicznie. W czasie obsługi kasjerka przeliczała sobie drobne pieniądze, mimo tego że kolejka oczekujących była dość spora. Owoce i warzywa na tym dziale były stare, lub nadgnite. Wymogiem sklepu jest też to, że kartą można płacić dopiero od 20 zł co irytuje i utrudnia życie.

Mariusz_707

13.03.2012

Lewiatan

Placówka

Kraków, Os. Kazimierzowskie 30

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi