Obsługa przebiegła sprawnie i kompleksowo. Pracownik szybko zidentyfikował moje potrzeby. Uprzedziłem konsultanta że na załatwienie sprawy mam zaledwie 18 minut, na co konsultat zareagował uśmiechem i podziękował że go uprzedziłem. Rzeczywiście pospieszył się z załatwianiem sprawy. Poinformował o wszystkich aspektach, wskazał dogodniejsze rozwiązania. Obsługa była szybka i kompleksowa. W późniejszym kontakcie telefonicznym ten sam konsultant był uprzejmy i od razu przeszedł do rzeczy . W banku panowała czystość i schludność brak oznak niechlujstwa i bałaganu.
Na sklepie panował, bałagan, artykuły spożywcze były poukładane niechlujnie. Obsługa klienta była na poziomie bardzo niskim, zwlekanie, ignorowanie, jedzenie w czasie obsługi klienta, załatwianie własnych spraw. Personel po zapytaniu odpowiadał dość zwięźle i lakonicznie. W czasie obsługi kasjerka przeliczała sobie drobne pieniądze, mimo tego że kolejka oczekujących była dość spora. Owoce i warzywa na tym dziale były stare, lub nadgnite. Wymogiem sklepu jest też to, że kartą można płacić dopiero od 20 zł co irytuje i utrudnia życie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.