W pobliżu banku znajduje się dość wygodne miejsce parkingowe. Duży plus tego oddziału to to że przy każdym stoliku/biurku znajduje się miejsce siedzące. Postać trzeba tylko wtedy gdy jest kolejka, niestety jest to częstym zjawiskiem. W stosunku do dwóch lat wstecz bardzo poprawiła się kultura osobista pań kasjerek. Podoba mi się również kulturalny i rzeczowy sposób proponowania np. otwarcia rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Po wejściu do...
Po wejściu do środka o pobrania numerku, na obsługę oczekiwałem niecałą minutę. Pani która mnie obsługiwała, mimo wieku około 40 lat, wykazywała bardzo duży profesjonalizm i wiedzę w zakresie usług jakie oferuje firma UPC. Duży plus daję za swobodę rozmowy w lokalu, ponieważ w środku nie panuje rumor i hałas. Cały lokal wygląda schudnie, a zarazem nowocześnie, za sprawą dużej ilości ekranów i dobrze dobranej kolorystyki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.