Wizyta moja miała na celu uzyskanie informacji w jaki sposób mogę rozwiązać umowę z Orange.
Po raz kolejny musiałem wystać się w kolejce, mimo iż pracownicy kręcili się po salonie.
Po 45 minutach przyjeła mnie pani, której wyraz twarzy ukazywał znudzenie.
Była w stosunku do mojej osoby bardzo uszczypliwa i wręcz nie miła.
Powodem mojej rezygnacji jest oferta Orange, która jest dość droga w stosunku do innych operatorów.
Pracownik bardzo negatywnie wyrażał się o zmianie operatora.
Ogólnie nastawienie było negatywne tej pani, w stosunku co do mojej osoby i niestety pogorszył się w momencie kiedy ujawniłem nazwę operatora, do którego chcę przejść.
Praconik w bardzo krótkim czasie przedstawił mi co mam i kiedy zrobic by wypowiedzieć umowę.
Szeroki wachlarz asortymentu, dania świeżo przygotowane, podane w sposób schludny.
Obsługa na wysokim poziomie - pracownicy znają asortyment i służa pomocą przy wyborze menu odpowiedniego dla każdego klienta .
Na zamówienie czeka się max. 2 minuty.
Miejsce czyste - personel regularnie sprząta naczynia.
Oferta cenowo na średnim poziomie.
Pracownik działu wędliny, który waży i podaje klientowi towar ma założaną rękawiczkę na jednej dłoni i tą też dłonią zaczesuje włosy na głowie, drapie się po twarzy i dotyka wędlinę przy maszynie do krojenia.
Osoba, która obsługiwała mnie był opryskliwa, nie miła i sprawiała wrażenie osoby przemęczonej.
Zachowanie i język pracowników działowych, którego byłem świadkiem to pełen wachlarz słów niecenzuralnych.
Osoba w punkcie obsługi klienta nie kwapiła się do obsługi osób czekających przy punkcie.
Na plus powyższego hipermarkety przemawia oferta, która jest eksponowana w sposób widoczny dla klienta, z dużymi czytelnymi cenówkami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.