Nowa stacja paliw Orlen, bardzo estetyczna, dobrze zorganizowany wjazd i wyjazd na stację. Personel miły i uprzejmy, schludnie ubrany w polarowe bluzy lub kamizelki firmowe. Kiedy zapłaciłem za paliwo otrzymałem informacje ile punktów zostało doliczone do karty Vitay za tankowanie, a kiedy chciałem się dowiedzieć ile punktów uzbierałem ogólnie także otrzymałem taką informację i na koniec dostałem propozycję kupna hot-doga. Ceny paliw nie są konkurencyjne w stosunku do innych stacji lecz tankowałem tam ze względu na bliskość miejsca zamieszkania. Ogólnie stacja ta budzi pozytywne emocje lecz cena paliwa jest wysoka podobnie jak na innych stacjach w Kraju (wyższa od tych przy marketach).
Jestem klientem Ery od kilku lat i mimo początkowego entuzjazmu do tej sieci co raz mniej budzi we mnie pozytywne emocje. Pracownicy telefoniczni (telemarketerzy) mimo, że są dobrze zorientowani w ofertach i całej wiedzy dotyczącej ich sieci i jej organizacji, bardzo się narzucają, nie pozwalają sobie odmówić, są przez to nieuprzejmi i nie starają się o dobry kontakt z klientem lecz o sprzedanie własnego produktu. Rzecz jednak wygląda odmiennie w znanej mi placówce w moim mieście. Personel tam jest życzliwy i uśmiechnięty - bardzo dobrze rozmawia się z ludźmi tam pracującymi, natomiast ich wiedza często jest niewystarczająca i muszą zasięgnąć wiedzy u swoich wyższych stanowiskiem kolegów. Placówka w Knurowie jest umiejscowiona w centrum, bardzo łatwo do niej trafić, a w jej wnętrzu wygląda jak w każdym innym biurze telefonii komórkowej. Ceny sieci Era powoli mnie od niej odstraszają mimo, iż mają pakiety promocyjne czy programy lojalnościowe, nie są one na tyle prestiżowe ile mógłby otrzymać stały abonent z wieloletnim stażem. Sieć Era jest co raz gorsza, ich personel również jest na niskim poziomie (telemarketerzy), natomiast pracownicy zasiadający w placówkach Ery są uprzejmi lecz mało wykwalifikowani.
Posiadam konto w mBanku i mogę przyznać, iż jest to solidna firma, która pracuje tak jak się reklamuje. Wiele ich ofert (kredytów, prowadzenia konta itd.) jest w gronie najlepszych. Skupiając się na koncie osobistym ROR zadowolony jestem z dodatkowego konta eMAX, które jest oprocentowane i mogę przetrzymać tam pieniądze, gdzie powoli rosną jednocześnie nie będąc zamrożone, gdyż można manipulować nimi i przelewać na zwykłe konto bankowe. Bardzo zadowolony jestem także z szybkich przelewów internetowych i darmowego korzystania z wypłat w bankomatach euronetu. Jedynym mankamentem może być mała ilość placówek mBanku lecz pod względem samodzielnej pracy przez internet nie mam żadnych zarzutów - wszystko można zrealizować siedząc przed komputerem, a do tego jest to wszystko bezpieczne.
Personel w placówkach dobrze wyszkolony (wiem, bo tak zakładałem konto) miły i rzetelny, ubrany stosownie do statusu urzędnika, a placówki mBanku niczym nie odstają od innych w wyglądzie, prostota i brak przepychu raczej przyciąga klientów
Witam. Na początku chciałbym podziękować za podzielenie się z nami swoją opinią. Bardzo się cieszymy słysząc od naszych Klientów słowa uznania. Są one dla nas motywacją do pracy nad ciągłym ulepszaniem naszych produktów i usług.
Specyfiką mBanku jest to, że Klient może samodzielnie poprzez mLinię oraz Internet wykonywać większość operacji i dyspozycji związanych ze swoim rachunkiem. Wciąż wprowadzamy innowacje w tym zakresie chcąc poszerzyć te możliwości, o czy świadczy m.in. wprowadzenie usługi kredytu gotówkowego poprzez Internet a ostatnio również przez telefon.
Stale pracujemy również nad udoskonalaniem naszych produktów oszczędnościowych. Do swojej dyspozycji Klienci mają zarówno konta oszczędnościowe eMax i eMax Plus, które pozwalają na oszczędzanie bez jednoczesnego zamrażania środków, oferujemy również lokaty terminowe, w tym dwa rodzaje lokat z dzienną kapitalizacją odsetek, które pozwalają codzienne obserwować powiększanie się oszczędności.
Chcemy dbać o profesjonalizm w każdym obszarze, również tym dotyczącym wyglądu naszych placówek jak również ubioru naszych pracowników, dlatego tym bardziej cieszymy się, iż te aspekty zostały w Pana oczach docenione.
Pracujemy także nad udoskonalaniem naszej obsługi, szkolimy pracowników, aby profesjonalnie obsługiwać Klientów i móc zawsze służyć im pomocą.
Dbamy o naszych Klientów a zaufanie i lojalność jakim jesteśmy obdarowywani to dla nas prawdziwa nagroda.
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Pana dyspozycji zarówno w placówkach naziemnych, których dokładną listę wraz z adresami znajdzie Pan na naszej stronie internetowej http://www.mbank.pl/o_nas/kontakt.html#tabs=3, jak również przez 24 godziny na dobę w Internecie i na mLinii pod numerami telefonów 801 300 800 (dzwoniąc z telefonów stacjonarnych) oraz 426 300 800 (dzwoniąc z telefonów komórkowych).
Życzę Panu, aby dalsza współpraca z mBankiem układała się równie pomyślnie jak do tej pory.
Pozdrawiam serdecznie, Agata Dobek, mBank.
Nowy Pub z...
Nowy Pub z nową szeroką ofertą zrobiony w myśli o kibicach. Na środku pubu znajdują się 3 telewizory, za barem jest jeden telewizor a na ścianie rzutnik wyświetla mecze. Ładny prosty wystrój piłkarski, wygodne stoliki, mądrze rozmieszczone tak by nikt nikomu nie przeszkadzał w oglądaniu meczu, oprócz tego można pograć na stole z "piłkażykami" czy też zagrać w "darta". Całość atmosfery dopełnia kominek, z którego rozchodzi się zapach palonego drewna. Na niekorzyść palących nie zauważyłem tam miejsca przeznaczonego do palenia. Ceny w lokalu są dosyć tanie (piwo lane 0.5l - 4,50zł). W ofercie atrakcyjnie widnieje "wieża piwa" - bardzo fajna rzecz na mecz. Toalety schludne i czyste. Personel miły i otwarty na klientów. Podsumowując jest to sympatyczne miejsce, gdzie można w dobrej atmosferze zobaczyć mecz piłki nożnej lub innych rozgrywek czy konkursów.
Lokal ładnie urządzony w eleganckie meble (stoliki bar). Firma otwiera się na klienta organizując karaoke i dancingi natomiast personel jest słabo przeszkolony i niezorganizowany. Podczas większego ruchu ciężko doczekać się kelnerki, które obsłuży nas przy stoliku, alkohol nie zawsze jest dobrze schłodzony lub są braki w towarze. Ceny w lokalu są przystępne, a jedzenie dosyć dobre. Niestety największe zastrzeżenia są do kelnerek, gdyż często się mylą, wylewają zamówione napoje, czasem bywają niemiłe. Toalety wyglądają dobrze w dni robocze gdy ruch jest mały, natomiast w weekendy ubikacje są czyszczone przed otwarciem i po zamknięciu lokalu co widać w sobotnie wieczory. Niejednokrotnie spotkałem się z rozrzuconym papierem lub jego brakiem oraz ubrudzonymi sanitariatami, które nie były higieniczne i nie do użytku. W lokalu znajduje się często bardzo dużo młodzieży - czasem można się zastanawiać czy są pełnoletni gdy kupują alkohol. Wielkim minusem jest to, iż główna sala z barem jest przeznaczona dla osób palących, a sala dla niepalących jest oddzielona ciągle otwartymi drzwiami dwuskrzydłowymi co w efekcie powoduje, iż dym przedostaję się do sali dla niepalących.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.