Tym razem sobotnie zakupy w sklepie ABC były nieco mniej przyjemne ze względu na dość dużą liczbę klientów. Obsługa co prawda bardzo szybko i sprawnie radzi sobie z kolejką przy kasie, ale alejki między regałami są bardzo ciasne, co utrudnia poruszanie się po sklepie, zwłaszcza przy tak dużej liczbie klientów. Dodatkowy kłopot w przemieszczaniu się między regałami sprawiła promocja połączona z degustacją mrożonych warzyw. Postawienie stoiska, na którym te warzywa były smażone w wąskiej alejce nie jest dobrym pomysłem a postawa części personelu problem ten nasilała, gdyż kilka pań ekspedientek skupiło się wokół patelni i raczyło się promowanym produktem. Generalnie panie zajmujące się obsługą sali powinny zwracać większą uwagę na klientów, gdyż wykonując swoją pracę (np. rozkładanie towarów, umieszczanie cen itp.) w prawie ogóle nie zwracają uwagi na to czy nie przeszkadzają klientom w sprawunkach, a wręcz traktują ich jak intruzów, którzy w pracy im przeszkadzają.
Uchybienia w pracy obsługi sali starają się wynagrodzić kasjerki, które obsługują klientów sprawnie i jak już wspomniałem radzą sobie nawet z dużą liczbą klientów. Warto jednak pamiętać o uśmiechu a także o zaproszeniu do swojej kasy klientów, którzy stoją w kolejce przy jednej kasie podczas gdy druga jest wolna.
Pozytywne wrażenie ogólnej czystości skutecznie zepsuł ustawiony na środku alejki wózek wypełniony pustymi opakowaniami i innymi nieczystościami. Wózek również blokował ścieżkę między regałami, co utrudniało dostęp do części asortymentu oraz przemieszczanie się tą alejką.
Zauważyłem nowy towar - minipizzę - którą postanowiłem zakupić. Niestety przy towarze nie znalazłem informacji o cenie. Informacji takiej nie miała również kasjerka i po ok. 2-3 minutach prób ustalenia przez obsługę (kasjerce pomagała druga pracownica) ceny i kodu produktu zmuszony byłem do rezygnacji z zakupu.
Byłem jedynym w tym momencie klientem w sklepie. Sklep czysty (co nie jest łatwe przy zalegającym na ulicach śniegu), obsługa miła i sprawna. Pani ekspedientka zna asortyment i umie doradzić a także zachęcić do zakupu innych niż żądane towarów.
Na minus zapisuję oddalenie się jedynej ekspedientki na zaplecze przed opuszczeniem przeze mnie sklepu.
W sklepie byłem jedynym klientem, więc nie dotyczył mnie problem kolejki. Obsługa przy kasie szybka, miła i sprawna. Sklep nie wydaje darmowych reklamówek, więc doceniam, że kasjerka na wstępie zapytała czy życzę sobie otrzymać siatkę.
Jedyna uwaga krytyczna to przewożenie przez obsługę wielkiej palety z towarem między regałami, co skutecznie zablokowało alejkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.