Obsługa przy kasie:
pani w czasie naliczania zakupów klientowi przerywa w pewnym momencie i wyciąga telefon komórkowy, po zwróceniu uwagi że to nie na miejscu staje sie bardzo nieuprzejma. na półkach sklepu nieład i nieporządek produkty w różnych miejscach nie poukładane.
klient po złożeniu reklamacji podszedł w celu wyjaśnienia gdyż minął termin rozpatrzenia reklamacji, dotyczyła błędu pracownika banku który źle zaksięgował wpłatę rat nie na konto tej osoby na które miał to zrobić, po złożeniu reklamacji bank chyba nie przekazuje sobie informacji bo klient otrzymuje prawie każdego dnia telefon z banku o braku wpłaty i narastających odsetkach. Pracownica banku nie zorientowana w sprawie, mało kulturalna, nie konkretna wydzwaniała gdzieś tam do centrali trwało to około jednej godziny, po czym wróciła i oznajmiła klientowi banku że ma czekać bo reklamacja jest jeszcze rozpatrywana. podsumowując : zero profesjonalizmu, brak jakichkolwiek umiejętności w komunikacji z klientem. nie doinformowanie, opryskliwość i zbyt długi czas oczekiwania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.