Opinia użytkownika: Mariusz_129
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: klient po złożeniu reklamacji podszedł w celu wyjaśnienia gdyż minął termin rozpatrzenia reklamacji, dotyczyła błędu pracownika banku który źle zaksięgował wpłatę rat nie na konto tej osoby na które miał to zrobić, po złożeniu reklamacji bank chyba nie przekazuje sobie informacji bo klient otrzymuje prawie każdego dnia telefon z banku o braku wpłaty i narastających odsetkach. Pracownica banku nie zorientowana w sprawie, mało kulturalna, nie konkretna wydzwaniała gdzieś tam do centrali trwało to około jednej godziny, po czym wróciła i oznajmiła klientowi banku że ma czekać bo reklamacja jest jeszcze rozpatrywana. podsumowując : zero profesjonalizmu, brak jakichkolwiek umiejętności w komunikacji z klientem. nie doinformowanie, opryskliwość i zbyt długi czas oczekiwania.